Nå?Tyvärr så köpte jag Tobe Busted, det skulle man aldrig ha gjort. Det blir reklamation på dom!
KÖP INTE!Nå?
Låter inte bra det där, var faktiskt sugen på att köpa ett par men nu vet jag inte...
Ah det låter inte så bra!KÖP INTE!
Dom går sönder också blir man dyngsur i dom. Det enda positiva är att dom är grymt skön.
Själv kommer jag nog köpa klim adrenaline skor eller någon hmk-dojja.
HMK är det enda som gäller om man vill ha prylar som fungerar.Ah det låter inte så bra!
Får fortsätta leta då.
Tack att du påminde mig, ska reklamera mina också..Tyvärr så köpte jag Tobe Busted, det skulle man aldrig ha gjort. Det blir reklamation på dom!
Tack att du påminde mig, ska reklamera mina också..
Vilken modell var det du provade?någon som har/testat Adrenaline Radium GTX skorna? Mina hmk är helt slut och jag gillade inte årets hmk! Dom var så j*vla hårda. Visst kan jag förstå att det är bra men är dom skön att hoppa omkring på fotstegen med? Kändes som att man hade pjäxor på fötterna! Elr går dom tills sig efter lite användning ?
Mina Hmk highmark pro boa var också stenhårda i början men allt eftersom du blev van skorna så gick dom till sig lite också. kommer inte köpa nått annat än hmk i framtiden iaf.någon som har/testat Adrenaline Radium GTX skorna? Mina hmk är helt slut och jag gillade inte årets hmk! Dom var så j*vla hårda. Visst kan jag förstå att det är bra men är dom skön att hoppa omkring på fotstegen med? Kändes som att man hade pjäxor på fötterna! Elr går dom tills sig efter lite användning ?
oj oj vilket friläge .... jag avstår att undervisa i märkesdjugeln.Gillar personligen inte hårda klumpiga skor.
Jämförelsen mot en cross-stövel känns sisådär... En sko bör klara tuffare tag på en crossbana än vad som behövs i skogen.
När man åker snöskoter går man ju mycket mer än vad man gör när man åker cross.
En cross hoppar man upp på sadeln och sitter där till man är slut. Vid skoteråkning är man av ju maskin och lyfter stup i kvarten tycker jag... Men det kanske beror på att jag inte kan köra... :heh: