Samerna kör många mil per år och han har haft skotern länge.....Har Jan-Erik förbrukat många borrmaskiner?...antar han kört mätaren med borrfluga?
Samerna kör många mil per år och han har haft skotern länge.....Har Jan-Erik förbrukat många borrmaskiner?...antar han kört mätaren med borrfluga?
Hur har dom råd??Samerna kör många mil per år och han har haft skotern länge.....
Och jag som trodde att det bara var min borrvagn som skarvade....Jan-Erik har snart kört 12000 mil med sin ....dock INTE utan att skruva men eftersom han
går igenom den riktigt grundligt varje sommar har han (peppar peppar ) inte blivit
stående än under "rensäsongen" .
Ok,å jag som trodde milen var ett skämt...Samerna kör många mil per år och han har haft skotern länge.....
Han och dottern har kört nästan 1800 mil i vinter med Tundran så därför tror jag påOk,å jag som trodde milen var ett skämt...
samerna som jag känner kör runt 2500mil med varje skoter/år (3skotrar) varvav 2foxxarHar Jan-Erik förbrukat många borrmaskiner?...antar han kört mätaren med borrfluga?
vill inte svära här så låter de begå. gilla påhopp, säger inte att foxen "kör ifrån" den på rullen men du tar dig på samma ställen med en fox som en tundra, tar bara längre tid som föregående skrivare sa. sen så får du typ 3 foxar för samma pris som en ny.Om du fick välja mellan en skoda fabia från 97 eller en valfri splitterny sportbil så skulle du med dina egna ord välja skodan.
Så ditt resonemang får du sitta och övertala dig själv och din samevän om.
dom som jag umgås med/hjälper kör fox pga driftsäkerheten, en ny skoter håller inte ens 600mil innan den går sönder. dom runt 2,5k mil per år per skoter (tre skotrar) klart dom skruvar i skotrarna men dom håller bästOch om dom fortfarande åker Fox så måste dom ju skruva. Foxen slutade tillverkas -07 och en same borde väl köra ca 1000 mil per år de är 5000mil nu -13 och är dom fortfarande driftsäker då? Nej skulle inte tro ff.
trodde vi pratade om en annan sak, jag förstår vad du vill ha fram men de är ju minst lika roligt att leka med en gammal skoter.Och jag menade din jämförelse mellan Forest fox och en ny mountainmaskin. När du påstår att jag inte ska äga skoter om jag måste ha 170 hk för att leka så var tanken att du skulle förstå tanken med skodan vs sportbil. Man klarar sig med en Skoda men varför när det finns roligare och man har pengar?
10000 per månad är inte mer än 200 mil. Kör dina kompisar året runt?samerna som jag känner kör runt 2500mil med varje skoter/år (3skotrar) varvav 2foxxar
en blå och en röd-97a, röda har gått 23000mil enligt mätaren. (inte utan rep osv)
blåa som är en 05 har rullat 8200 mil (den har dom ägt 1år)
är kompis med deras son och farsan säger att dom har soppa räknigar på minst 10000:- per månad.
Du äger ju en br så du kanske inte ska uttala dig i huruvida en br är bra eller inte. Jag tänkte att du kanske har prestige i frågan?Att någon tycker bättre om Freeriden än RMK får du nog lära dig acceptera ,
även om det tycks svida , jag äger ingen av modellerna och har ingen alls
prestige i frågan .
Beror ju på vart du drar gränsen till sportbil. =)Packa du in tre ungar och en barnvagn i din sportbil om du kan .
Om du läser mitt inlägg en gång till kanske du förstår vad jag skriver .Rundvikarn: Du skrev följande i en annan tråd.
Du äger ju en br så du kanske inte ska uttala dig i huruvida en br är bra eller inte. Jag tänkte att du kanske har prestige i frågan?