Säsongens filmer

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
undrar samma sak, vart hittar ni dessa filmer förutom att köpa?
ooohhh, den diskutionen är inte populär i detta forum, ett tips bara ! :nuts:

ok,ok
ni som sett BBA, är det som förra året, typ samma sekvenser som i Schooled m.m.?
Tyckte att just Burandts sekvenser var samma i alla filmer han var med i förra året!
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Dödligen vapen 1 var bra.
2 var ok
3 var nja
4 var kass
5 var kass

BBA var helt ok men jag skulle ha kunnat se förra årets klipp med nytt mellansnack utan att veta om det.

Boondocker 10 var kass.. Lite boondocking och massor med drops. Iofs feta men det blir tråkigt.
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Har inte kikat på Boondockers men BBA gillade jag helt klart ändå, lagom mycket produktsäljning kombinerat med insikt i BBA livet och mycket skön/puder körning...

Kan nämna att jag lottar f.ö ut tre filmer till de som gillar Sledgears FB sida, så kika in det om ni vill ha chans att vinna... :) Men ska sägas att de nog kommer framåt november men gratis kan ju ändå va gott...
 
Last edited:

Mjohansson

Välkänd medlem
8 okt 2008
396
0
16
Nu menade jag inte illegal nedladdning, ala piratbukten, om det var så ni tolkade det! utan betala för filmen och sen få ladda ner den, ungefär som netflix å dyl. Tyckte jag läste någonstans att iaf en av storfilmerna gick att köpa via iTunes. Någon som vet? Går ju lite snabbare så än att vänta på dvdpaket från staterna..
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Nu menade jag inte illegal nedladdning, ala piratbukten, om det var så ni tolkade det! utan betala för filmen och sen få ladda ner den, ungefär som netflix å dyl. Tyckte jag läste någonstans att iaf en av storfilmerna gick att köpa via iTunes. Någon som vet? Går ju lite snabbare så än att vänta på dvdpaket från staterna..
OK, ja de hade vart najs !!!
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag har kollat 509, BBA och Schooled. Dom är helt Ok men då man kollat dessa filmer tidigare år så är det ju inte jättemycket nytt. Det är ju hyfsat samma stil på dom så det är ju lite same same fast nytt år och nya maskiner. Dock var det ju lite kul att se från Ryssland då killarna varit där och kört/undervisat..
 

Twalle

Välkänd medlem
13 okt 2012
152
1
16
piteå
Om man vill tipsa/få tips om bra skoterfilmer på youtube, är det här rätt tråd? :)
Har sökt specifikt efter en sån tråd utan lycka :p