Säsongens filmer

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Jo de tror jag, :) nämen var ju nått klipp där en stackare vart avdragen byxorna.
Men han kanske var med på det, vad vet jag

men körningen går ju inte att klaga på, så jag tycker de är synd att man kastar bort det
lite grann.
 

ANTHÅÅN

Välkänd medlem
31 jan 2011
244
0
16
Örträsk
Är det någon som har varit på någon av RR 8-premiärerna och kan berätta vad de tycker om den? Bättre än 7:an?
 

fellie

Medlem
22 mar 2010
42
0
1
Jokkmokk
Är det någon som har varit på någon av RR 8-premiärerna och kan berätta vad de tycker om den? Bättre än 7:an?
tycker den var hyfsat bra iallafall, men man blev ganska less efter ett tag för det kändes som över halva filmen handlade om det stora step upet i riksgränsen. Men dom levererar varje år, bra musik, sköna snubbar osv :)
 

MAXIT

Välkänd medlem
20 jan 2012
231
0
16
Övik
Blev lite väl mycket hoppa, hoppa, hoppa i rr8. Saknade puderåkningen och skogskörning.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.088
887
113
Stora Blåsjön
Blev lite väl mycket hoppa, hoppa, hoppa i rr8. Saknade puderåkningen och skogskörning.
Tycker det är just hoppningen som gör rr bra. Det andra finns det redan i överflöd av nuförtiden i alla andra filmer.
Har dock inte sett rr8 själv, men tänkte mer generellt mot dom föregående rr.
 

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Nu har man spanat igenom 509, men tror filmen hade varit ung. en kvart lång om dom fimpat slowmotion, som gick mig på nerverna ung. efter 10min. Kan ju va snyggt ibland men inte konstant, saknar dessutom motorljudet som ger halva inlevelsen, Nej den går fanimej fetbort !!!
 

ANTHÅÅN

Välkänd medlem
31 jan 2011
244
0
16
Örträsk
Tycker det är just hoppningen som gör rr bra. Det andra finns det redan i överflöd av nuförtiden i alla andra filmer.
Har dock inte sett rr8 själv, men tänkte mer generellt mot dom föregående rr.
Fast lite mer backcountry-körning hade inte skadat från deras sida. Hade dom bara haft med lite grann, typ 5 min av sådan körning så hade jag ansett att deras filmer är kompletta. Fast dom gör fortfarande de bästa filmerna oavsett :)
 

karlsson___

Välkänd medlem
15 nov 2009
300
0
16
Saxnäs
Fast lite mer backcountry-körning hade inte skadat från deras sida. Hade dom bara haft med lite grann, typ 5 min av sådan körning så hade jag ansett att deras filmer är kompletta. Fast dom gör fortfarande de bästa filmerna oavsett :)
i rr8 är det ändel svenskt puder ca 8min ungefär av filmen! me ankan, emil olofsson osv :)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Kom nyss hem ifrån en visning av RR-8 i Sandviken.

Lite mer freeride-åkning hade man ju önskat. Men den var helt ok.
 

Tbird

Välkänd medlem
22 aug 2009
370
1
16
Norrbotten
Schooled 5, Thunderstruck 12, Fourcast 3, 509 Films Vol 8 är också tillgängliga.

Skickat från min YP-G70 via Tapatalk 2
 

Mjohansson

Välkänd medlem
8 okt 2008
396
0
16
Tillgängliga vars? Går dom köpa över internet, alltså utan att man måste få hem en dvd. Typ iTunes eller vad det nu kallas..