Säsongens filmer

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Så fick man äntligen kika på nån av säsongens filmer, i detta fall Schooled 4. Ser ingen tråd om det men vad säger folket, vilka har ni sett och vad tycker ni?

Tycker som alltid grym körning även om mycket är samma lika, lite kul/oväntat att producenten verka ha en nyfunnen kärlek till ett svenskt band (nån kanske tar det som nån sort spoiler om säger namnet, vad vet jag)...
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Schooled 4 och burandt backcountry adventure var helt klart bäst av dom jag sett iår
Boondocker 9 var en besvikelse, tyckte dom hade en av dom bättre filmerna förra året, men inte i år.
Slednecks 15 var väl OK.
Slednez back to the sandbox (amatör film men OK)
Mer har jag inte hunnit med än.
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
burandth backcountry var väl OK , börjar bli lite uttjatat med samma körstil och samma sak genom hela filmer, skinner räddade den filmen.

Slednez back to the sandbox sög , var roligt när dom hoppade med deras soff-skoter.
Slednecks 15 var helt okey faktist.
509 Var bästa jag har sett i år hitills.

men när jag tittade på 509,chris burant backcountry och slednecks 15 på samma kväll så hade chris med samma klipp i varje film , så vissa klipp såg man 4-6 gånger. Så därför kommer jag inte orka med att se schooled 4.
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Slednez back to the sandbox tyckte jag va riktigt rolig!
Min typ av film, där jag känner att det är ungefär sån körning jag klarar själv :)
 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
Såg nyss Schooled 4 och Buratds backcountry adventure, dom var riktigt bra men om ni har sett Schooled så behöver ni inte se burandt, i princip exakt samma filmer båda av dom :p
Slednez gillade jag inte.
 

krillemannen

Välkänd medlem
30 nov 2011
192
0
6
Gällivare
Ni som sett alla dessa nya rullar, vars fick ni tag i dem? Sist jag kikade runt så kunde jag inte hitta dem i Sverige. Tänkte på Schooled, 509, slednecks 15.
 

IQ600RRSE

Välkänd medlem
27 sept 2011
662
0
16
Finns på Extremebits,org.

Dock så tyckte jag att BBA var sju resor bättre än Schooled 4.
 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
Ni som sett alla dessa nya rullar, vars fick ni tag i dem? Sist jag kikade runt så kunde jag inte hitta dem i Sverige. Tänkte på Schooled, 509, slednecks 15.
Vissa finns att köpa på Itunes och vissa kan man ladda ner på tex extremebits/piratebay men inte alla.
 

oskaar

Välkänd medlem
26 mar 2012
470
1
16
Umeå
Thunderstruck 11 och Fourcast 2 finns på Itunes vad jag har sett, finns kanske någon fler:)
 

ANTHÅÅN

Välkänd medlem
31 jan 2011
244
0
16
Örträsk
Tyckte inte heller att senaste Slednez-filmen var nåt vidare. Det var alldeles för mycket blaj och för lite körning i mitt tycke, visst det kanske är lite av deras stil att göra så men man blir fort trött av att kolla på den. Sen tycker jag också att det lades ned för mycket fokus på foampiten. Klart det är coolt att dom byggt en foampit som kanske är Sveriges största eller nåt, men det blir inte så värst kul att kolla på misslyckade backflipförsök titt som tätt. När kan man se Octane Unit 5 egentligen? Nån som vet?
 

herrn

Välkänd medlem
8 dec 2010
180
0
6
Sälen
Såg Schooled 4 igår. Tyckte den var ok även om jag inte tycker att det var samma känsla som de första filmerna hade utan mer åt slednecks etc hållet. Synd.
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Tycker inte heller nya Schooled och nya BBA var lika bra som förra filmerna.
Men helt klart sevärda!