• Forumet är nu uppdaterat och Tapatalk är tillfälligt avstängt. Läs mer här.
Vidgren
Reaktionspoäng
39

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Ja men det låter bra det.tänkte lika bra att köpa en färdig slipper man bocka plåten själv. har funderat på om förlängningen av boggin till 345 gör nån skillnad? eller om jag bara ska köpa 38mm kamhöjd till 307 kanske inte blir då stor skillnad? kännde du att det blev bättre?
    Ja men det låter bra det.tänkte lika bra att köpa en färdig slipper man bocka plåten själv. har funderat på om förlängningen av boggin till 345 gör nån skillnad? eller om jag bara ska köpa 38mm kamhöjd till 307 kanske inte blir då stor skillnad? kännde du att det blev bättre?
    Hej såg ditt gamla projekt med mach z chassit och f3 motor. har en mach z som jag tänkte förlänga till 345 tänkte köpa förlängningsplåtar från rinab. sedan har dom även en chassiförlängning alltså bandtunnelförlängning antligen som förlänger 15 eller 40 cm så då är frågan vilken av dom jag behöver hur lång förlängning monterade du dit? Mvh Dan
    Hej såg ditt gamla projekt med mach z chassit och f3 motor. har en mach z som jag tänkte förlänga till 345 tänkte köpa förlängningsplåtar från rinab. sedan har dom även en chassiförlängning alltså bandtunnelförlängning antligen som förlänger 15 eller 40 cm så då är frågan vilken av dom jag behöver hur lång förlängning monterade du dit? Mvh Dan
    hejssan,Har 2 formula III triple på 600cc båda som terapi jobb efter bilmekkande på kvällarna en -98 och en -99.problemet med -98 är att den varvar max 7000-7500v/min och en hastighet på max 80 iblan 100.köppte skotärn som rep.objeckt spolen var sönder samt triggen.klocka in den nya triggen till 2,2mm före döläge med klocka. Förgasarna är i tipp topp puttsade samt ultratvättade så nu misstänker jag att jag har variatorena i fel vinkel samt cc måttena år ur spel vilka är dessa mått/bild är jag taksamm över.ps har även ny variator rem samt använder mig av orginaldelar.skotärn e körd 3300km.skulle vara tacksam för svar mvh.steffe
    hejssan,Har 2 formula III triple på 600cc båda som terapi jobb efter bilmekkande på kvällarna en -98 och en -99.problemet med -98 är att den varvar max 7000-7500v/min och en hastighet på max 80 iblan 100.köppte skotärn som rep.objeckt spolen var sönder samt triggen.klocka in den nya triggen till 2,2mm före döläge med klocka. Förgasarna är i tipp topp puttsade samt ultratvättade så nu misstänker jag att jag har variatorena i fel vinkel samt cc måttena år ur spel vilka är dessa mått/bild är jag taksamm över.ps har även ny variator rem samt använder mig av orginaldelar.skotärn e körd 3300km.skulle vara tacksam för svar mvh.steffe
    tjenare, skulle behöva veta linje måtten på variatorerna, antar att det är samma mått som i din skoter som i min, har renoverat motorn och nu när jag ska stoppa tillbak vet jag inte hur motorn ska vara, har för mig att det är typ 35 centrum centrum eller nått sånt, tacksam för svar
    tjenare, skulle behöva veta linje måtten på variatorerna, antar att det är samma mått som i din skoter som i min, har renoverat motorn och nu när jag ska stoppa tillbak vet jag inte hur motorn ska vara, har för mig att det är typ 35 centrum centrum eller nått sånt, tacksam för svar
    hej polisen ;) tänker du inte acceptera min inbjudan om å bli "Forumkompisar"? :/ hoppas allt är bra :)
    hej polisen ;) tänker du inte acceptera min inbjudan om å bli "Forumkompisar"? :/ hoppas allt är bra :)
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…