SRX 440 var inte en crossmaskin utan en Oval is racing maskin.
Kanon, ok
så de ska vara såhär, "Yamaha har ALDRIG tillverkat lättviktscrosskotrar oavsett motortyp , men de har tillverkat oval is racing maskiner" ? Nja, men ok. Faktum är att yamaha HAR tappat kunder pga att
små barn kollar torrvikten. FAKTUM. De krävs inte mer än 4-5 st för att konstatera det, hade maskinen vare lättare, oavsett motortyp, men med samma HK, så vade vi istället köpt yamahan. Just för dess hävdade pålitlighet.
Sen så tror jag mkt väl att kommande säsonger så kan folk som nu äger en 2011 mtn från skidoo mkt väl gå över till en senare modell av turbomatad Yamaha, de betvivlar jag inte.
Nä allvarligt talat är det nog +- 0 i värvda / förlorade kunder oavsett märke, annars lär något speciellt yamaha försvinna imorrn om man ska tro melmaq
Oj, har jag vinklat de så att jag tror att Yamaha ska försvinna?
Du misstolkar mig, helt och hållet. Jag har bara konstaterat att de har tappat kunder pga deras torrvikt, ja torrvikt, har man samma bränsleförbrukning och en mindre bränsletank så är de väll rättvist att räkna på torrvikten. Jag har också sagt JAG VILL HA EN PÅLITLIG YAMAHA, SOM ÄR LÄTT OCH STARK.
..ok?
Så back OT, 2012 så tror jag att yamaha finns kvar, och jag hoppas att 2012 eller kommande år så kommer de med en skoter jag vill köpa.