Vad har jag missat nu då?imorgon gäller deingen som sett nå?!
![]()
Vad har jag missat nu då?imorgon gäller deingen som sett nå?!
![]()
Är nog inte e-tec det beror på. Motorproblem på 800,an är väl ingen nyhet.Nä, jag satt precis och surrade med en kompis om detta: 600 E-tec verkar vara en kalasmotor på alla sätt, medan 800 E-tec har långt kvar... utom effektmässigt då.
Jag skulle definitivt våga köpa en 600 E-tec, men aldrig en 800 E-tec.
Alltså, det verkar inte vara E-tec i sig utan teknikens applicering på 800-an. Kan ju gissa att marknadens effekthysteri har en viss inverkan här också. Kan du inte uppvisa +150 hk är du rökt, oavsett hur bra den är i verkligheten...
Svårt att se på dom där bilderna, men jag tycker den är lite lik en rev summit.Det ser ut som den! Väldigt lik den man ser på arctics hemsida.. Ser rejäla likheter till polaris proride chassi, eller är det bara jag?
Ja, utseendet väcker ju onekligen ett visst ha-begär. 2012 ser ut att bli YEAR OF THE CAT, som Cat Stevens sjöng en gång i tiden.JÄVLAR va den va snygg!!!!
Det vekar så, hoppas på mkt nytt mummaJa, utseendet väcker ju onekligen ett visst ha-begär. 2012 ser ut att bli YEAR OF THE CAT, som Cat Stevens sjöng en gång i tiden.
För att inte tala om yeti 4-takt med v-twin både 1000 och 1300, snacka om HD känsla