Hälsar ni på varann?

Hälsar du på mötande skoteråkare?

  • Självklart!

    Röster: 383 94,3%
  • Nope!

    Röster: 23 5,7%

  • Totalt antal som röstat
    406

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Kul att se att majoriteten hälsar på varann iallafall. :)

Det kan ju faktiskt vara så att det blir dom personerna som kommer bogsera dig ur skogen en vacker dag..
 

Et_power

Välkänd medlem
8 jan 2008
212
0
16
Albacken
Det är klart man hejar när man möter någon. Det ser bra ut och men känner sig omtyckt om någon hälsar tillbaka ;)
 

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Vi är väl alla vänner på leden? så ser jag det, hejar såklart. =D

hejar även på skidåkare, folk på sjön man passerar, tja alla ute i naturen.
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
klart man hälsar, både på skoterfolket och andra nissar som inte har råd med en skoter :D , utan bara går på lederna , det enda som kan hända är ju att man förbättrar relationen mellan skoteråkare och naturvännerna :ciao:
 
B

Biosteel

klart man hälsa ffs det e ju inte allt för ofta man möter folk efter lederna :S
 

esspeji

Välkänd medlem
27 dec 2007
242
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Jo, nog hälsar jag. Och med en gammal Ockelbo som är helt prestigelös så hälsar de allra flesta tillbax. Även "surkärringar" med små hundar brukar komma på bättre tankar när dom ser Ockelbon. Det är väl lite som att köra veteranbil, väcker inga negativa känslor hos någon knappt, undantaget nån enstaka rabiat miljömupp/fältbiolog =D
 

RobertE

Medlem
13 sept 2008
16
0
1
Kalix
Jajjamen , självklart så hälsar man på sina skoterbröder och systrar men även på
skidåkare/sparkåkare man möter efter leden som då ibland ser rätt förvånade ut !
 

okksson

Välkänd medlem
29 mar 2008
652
0
16
malå
Nog försöker man hälsa för det mesta, både på skoter- och skidåkare.
Men t.ex. en Påskdag på leden mellan Merkenis och Mavas, så kan man ju inte hälsa på alla man möter, för då får man ju aldrig hålla handen på styret.
haha klockrent (har varit med om det, jag slutade hälsa efter ett tag :D)
klart att man hälsar;)
 

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
90% hälsar jag på. (Även polisen. ;))
Resterande 10% består av folk jag har sämre relationer till och sura muppar!
 

Predator

Välkänd medlem
30 okt 2007
208
0
16
Luleå
Bump

Var ute idag och blev väldigt förvånad över hur många som inte hälsar ute på isen. kanske för att man inte har tillräckligt fin skoter va vet jag.
Inom hojjvärlden så hälsar i princip alla på varandra vilket är trevligt tycker jag.
 

LtNil

Välkänd medlem
3 nov 2008
563
0
16
Boden
Japp, jag hälsar alltid på allt och alla. Är det nån sur är det bara ännu roligare att veta att man är den "bättre mannen"