Hälsar ni på varann?

Hälsar du på mötande skoteråkare?

  • Självklart!

    Röster: 383 94,3%
  • Nope!

    Röster: 23 5,7%

  • Totalt antal som röstat
    406

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Det brukar vara nåra som använder leden för att gå å rasta hundar å så på som brukar vifta och hytta med näven när man försöker smyga förbi.
Då ställer jag mej upp och vinkar glatt tillbaka.
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Från början så hälsade jag bara om nån hälsade först. Men nu hälsar jag oftast. Men som vissa säger.. de går ju inte hälsa hela tiden för då får man ju aldrig hålla händerna på styret ;). Jag hälsar oftare här i gävle än när jag är uppe i funäsdalen iaf.
 

StubbRubb

Aktiv medlem
26 jan 2006
86
0
6
Ö-vik
Klart man hälsar..:) Samma är ju när jag är ute med hojen så hälsar man ju på varandra men ibland är det ju lite svårt man kan ju ha svårt att va tvungen att släppa ena handan från styret...:D
 

axL_

Välkänd medlem
3 nov 2006
336
0
16
Råneå
jag hälsar till 99%! det bästa är ju när man kommer och kör och så är det nån "surgubbe" som hotar och vevar med näven och man bara hälsar åt han.....
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jamen självklart ska man hälsa om man hinner vid tillfället :D Hälsar extra noga på skidåkare, hundrastare, gå mitt i spåret folk å sånt "trams" så dom blir kanske gladare, som sagt man ska hålla sina vänner nära men sina fienden närmare...visst var det så?
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Jag tror inte att jag har mött en annan skoter, men om jag skulle göra det så ska jag hälsa! :)
Vart kör man där man inte möter andra skotrar, måste vara tråkigt själv hälsar jag alltid så vi får hoppas du möter en skoter en vacker dag.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Hälsar på alla jag möter. Häromdagen hälsade jag på han som sladdade. Men han hejjade inte tillbaka. Mötte han efter en halvtimma, jag hejade, han hejade inte tillbaka. Efter en halvtimma till möttes vi åter igen. Då stog jag upp och viftade med handen som en eskimå, då hojjade han tillbaka.

Tredje gången gillt;) Men ja, klart man ska hejja på alla=) Möter man en lång led med skotrar så äre bara höjja handen och göra "hight five" med hela högen;)
 

gu77a

Välkänd medlem
15 dec 2006
212
0
16
kalix
haha klart man hälsar hälsade åt en sammtidigt som ja burkade xD men då var de min 45+ år gammla granne men han var lika glad på att hälsa tebax :D
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Hälsar på alla jag möter. Häromdagen hälsade jag på han som sladdade. Men han hejjade inte tillbaka. Mötte han efter en halvtimma, jag hejade, han hejade inte tillbaka. Efter en halvtimma till möttes vi åter igen. Då stog jag upp och viftade med handen som en eskimå, då hojjade han tillbaka.

Tredje gången gillt;) Men ja, klart man ska hejja på alla=) Möter man en lång led med skotrar så äre bara höjja handen och göra "hight five" med hela högen;)
Ja jäklar...:D