Sökresultat

  1. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Tro på fan att klart.se ändrade till regn, inte något ovanligt direkt:evil:
  2. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    http://www.klart.se/väder-timrå.html de börjar på närma sig :D
  3. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    -4 här nu, ska bli kallare och kallare framöver enl. väderprognos, även lättare snöfall nästa vecka.. hoppas..
  4. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    sjukt hur det kan vara sån skillnad, här är de knappt frost på morgonen..:mad:
  5. P

    Tändkil f7?

    Beställt en tändkil 1.5grader, är det nån som har någon erfarenhet av dem? Har fått tips om att de behövs på dem hära motorerna.:confused:
  6. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    vintern börjar komma som smått i åkersjön ser ja http://www.yr.no/sted/Sverige/Jämtland/Åkersjön/langtidsvarsel.html
  7. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    hörde att första snön hade kommit runt stugun nu, nån fler uppöver östersund/¨åkersjön som sett snö?
  8. P

    S : F7 ruta

    Original ruta Nyskick. 500 :- Uploaded with ImageShack.us
  9. P

    S: Twinwall

    Renthal twinwall säljes, vinkel 977, rött, med styrpad.. som fatbar fast mycket starkare (är som ett fatbar med pinne å förstärkt) lite använt pris 500:- (nypris 1799:-)
  10. P

    Laga dyna..?

    hallå, har några små revor baktill på dynan på skotran eftersom dynan är väldigt fräsch annars känns de inte värt att byta överdrag.. så undrar, har ni nått tips på att laga dom för att inte förvärra dom satt säga? funderar på att ta S.k. björntråd och lappa igen dom, så de inte blir...
  11. P

    Tanka skoterfilmer...

    Tur man hann ladda hemm alla bra filmer innan sidan las ner ;)
  12. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: SNÖÖ! du behöver nog inte oroa dig för nåt sånt än..
  13. P

    Beställa regskylt

    Vart beställer jag reg-skylt ? och hur,? är ute efter en liten med klister på som man brukar ha på skotrar:hello:
  14. P

    F7 frågor

    Hej, har lite frågor om f7 - Hur får man bort remmen? verkar inte finnas remverktyg - Hur byter man olja i DD'n lättast ? - Nått speciellt att tänka på när man skruvar isär sekundären? tänkte kolla så allt stämmer då variatorproblem verkar vara vanligt.. - Vad rekommenderar ni för tryck...
  15. P

    F7 -05

    Är det nåt speciellt att tänka på, på 05an ? Har hört att sekundären brukar bli slut på den, stämmer det? och hur är det med chassiet, spricker de också som 03an? är det några andra återgärder man bör göra på skotern ? te.x fuelreducer har jag hört. :nuts:
  16. P

    Värdera f7.

    Vad skulle ni värdera en f7a -05 till ? 600mil 200timmar styrhöjare, och nå fatbarstyre orginal mattan och en slutburk på sidan om
  17. P

    Snyggaste skotern.

    f7, pro xr800, assualt 800 den nyaste
  18. P

    Formula MX -91

    Säljer eventuellt formulan... Allså en 91a, dvs den med 467an original (Slidmatad). Motorn har portade cylindrar, planad topp, polerat vevhus, variatorerna ska också vara lite ompreppad(TRA på dessa). (allt detta enligt tidigare ägare) Boggien är förstärkt, samt att den är höjd. Mattan är...
  19. P

    Orsak till Elfel på everest.. Ett vanligt fel?

    Inte jag som gjort jobbet, sen hade jag aldrig orkat förklarat
  20. P

    Orsak till Elfel på everest.. Ett vanligt fel?

    jordat från ? jorda du till motorn eller ? har en bekant som har problem med gnistan på sin