Sökresultat

  1. P

    Vad står en f7 -03a i för pris ?

    Hej ! vad skulle ni ge för en arctic cat f7 -03 550 mil, 170 timmar, i normalskick styrhöjjare och lite småkraffs ? när bör man byta kolvar m.m på deM ? (i nuläget alltså, inte till vintern!)
  2. P

    Tanka skoterfilmer...

    Sledslayers 5 kung film:beer: sett den säkert 20 gånger men lika bra ändå
  3. P

    Tanka skoterfilmer...

    dedär är väl ''gratis'' att ladda hem eftersom de är till mesta dels ''hemgjorda'' filmer, så nå ipred skit gäller inte på de där:p?
  4. P

    Tanka skoterfilmer...

    nån ide på vad som är felande ?:rolleyes: nu mitt i sommarvärmen med gipps kan man inte annat än se på skoterfilmer:evil::o
  5. P

    Tanka skoterfilmer...

    nepp de är noll där:afraid:, alltså upploaded edit . vet du vad som kan vara felande ?
  6. P

    Tanka skoterfilmer...

    vafan går inte ladda ner:( det ''händer inget på utorrent... alltså den står på 0 %hela tiden, jag är värdelös på datorer men har det med extremebits eller mitt nerladdningsprogram att göra ? kunde ladda hem för nån dag sen
  7. P

    Pro x2 600 ?

    Hej ! är sugen på en pro x2 600-04, några som har erfarenheter av dem ? +, - ? evetuella vanliga fel, skriv på !
  8. P

    f7, f6 eller rev 600 ?

    Hej ! går i tankar om att köpa en nyare skoter... är 15 år just nu men fyller 16 till hösten, har kollat på f7erna, f6 och rev 600, men vet inte riktigt vad jag vill ha. f7an kanske blir lite för mycket maskin ? f7 och f6 är väl lika förutom att f6an har 100cc mindre ? ps. Är ingen nybörjare...
  9. P

    Byta matta - mxz 470

    Hej ! jag hade tänk o byta mattan på 470in då det är orginal mattan med 15-20 mm slitna kammar. Vilket mått har mattan ? 38cm bred, tror det är en 307a ? vad tror ni ? sen vilken matta passar till den ? tänkte på drivhjulen ? tänkte byta till en med 32mm kammar !
  10. P

    32mm matta på ski-doo mxz 470, orkar den ?

    Hej, hade tänkt o bytt matta till nästa säsong då orginal mattan på ca 20mm som är sliten inte är speciellt bra, tror ni att den orkar driva en 32mm matta utan att behöva dreva ner ? Sen om den går in i bandtunneln utan byte av drivhjul? de bör den göra ?!
  11. P

    Bilder på era kolvsamlingar

    Här kan ni lägga upp bilder på era kolvsamlingar /haverier ! Jag får väl börja.. Ganska dålig bild, De som finns på kortet är, div. mopedkolvar. Spirit 500 kolvar, rotax 277 och 800kolvar. 85cc kolvar Mach z 800 trippel ras :laugh:
  12. P

    Värmenöpt mxz 470 ?

    Hej, var ute o körde lite skoter i lössnön i dag, hade kommit snö så den var lite blöt, körde omkring o lekte runt lite, sen så fastna jag på en snö kant ... då drog jag på full gas och då lät det "Mjeeoå typ som om man sågar i träd" sen hördes "blubbblubbblubb" i ca 3-4 sek kanske. Testade dra...
  13. P

    Bilder på ERA krockade/skadade skotrar

    Här kan man lägga upp sina skotrar som blivit krockad/skadad på något vis, inte smågrejjer som t.ex. bromshandtag som är av. Själv har jag råkat mosa min citation framtill då jag "burkade" o ramlade av o den åkte rätt in i en stolpe, var flera år sen så jag har ingen bild Upp med era bilder...
  14. P

    Samma huv på Nordic/skandic/citation

    Ja är det samma på dem 1980-82 ? ser likadana ut iaf:eek:
  15. P

    Sämsta skotern du haft?

    haha tråden är 6år gammal:laugh: on topic : inga speciella klatermaskiner har jag haft
  16. P

    hur många skotrar har du kört?

    Phazer -09 Mach Z -99 Citation 3500 -82 Blizzard 5500 -79 (2st, ett hembygge) Yamaha SS 440 -82 Ski-doo olypmic - ? det var inte så många men är bara 15 än:rolleyes: