Hej, var ute o körde lite skoter i lössnön i dag, hade kommit snö så den var lite blöt, körde omkring o lekte runt lite, sen så fastna jag på en snö kant ... då drog jag på full gas och då lät det "Mjeeoå typ som om man sågar i träd" sen hördes "blubbblubbblubb" i ca 3-4 sek kanske. Testade dra...