Sökresultat

  1. xcOOb

    Lyksköldar

    finns inga pirat..
  2. xcOOb

    Lyksköldar

    670:- http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=14987&highlight=lyktsk%F6ldar
  3. xcOOb

    Finns det någon annan slutburk till min F5a?

    http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=16808
  4. xcOOb

    Artic cat wildcat less :(

    elektronik rengöring från crc funkar bra annars för o få bort vatten o gör rent.. mina mätare spökar lite när ja tvättar men lite sprut med de där så blire prima..
  5. xcOOb

    Rätt drev f5a

    http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=16750
  6. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a ja bryr mig inte om hur de är, har bara hört flera som sagt de.. är väl några kilon bara.. edit:har kollat nu o 10kg skiljer de mellan 03 0 04 o ev till mer 05 enligt vv men kan ju vara tank storlek typ.. men iaf så hade ja ju rätt om man går efter det, vill du veta de på nå mer...
  7. xcOOb

    Vart är min gamla skoter nu?

    den hjälper ju inget, man vet ju va de e för skoter redan.. enda man får reda på där om den lever lr ej.. =)
  8. xcOOb

    Gashandtag

    byt wire eller smörj.. trottlarna kanske inte måste vara exakt i topp för fullgas heller, kan ju kolla upp de.. 5mm bör du kunna justera till..
  9. xcOOb

    Gashandtag

    går de inte o justera de på nå vis!? går dom i botten precis när du släpper gasen?
  10. xcOOb

    köpråd ! skoter kring 35-60k

    va ju en skaplig diff mellan 35 o 60k ;) renegade 800 funkar ju alltid =)
  11. xcOOb

    stänkan?!

    eftersom temp lampan kan börja blinka med stänkläppen där så bör de ju inte bli bättre med den borta..
  12. xcOOb

    Vilka är medlem på Garaget.org??

    är där o glor lite ibland o har lite grejor upplagt där.. http://www.garaget.org/skogenracing
  13. xcOOb

    Borra bultcirkeln till styret en storlek.

    jaha är det för styret du mena.. då ska de väl funka o fila upp, bör hålla!
  14. xcOOb

    Drevning f5 03a

    det är fantastiskt med sök funktionen =)
  15. xcOOb

    Billigaste gröna handskydden med fäste

    du kan få köpa mina nya gula acerbis för 700 så kan ja byta till powermadds ;)
  16. xcOOb

    Borra bultcirkeln till styret en storlek.

    går det inte att gänga upp hålet lite då lr skiljer de för mycket? ju högre höjjare de är ju mer påfrästning blire ju så är inte höjjaren så väldigt hög ska de väl funka..
  17. xcOOb

    Billigaste gröna handskydden med fäste

    du får pm skydd för 600.. http://www.snoperformance.se/
  18. xcOOb

    Hur kan två plastbitar vara så dyra?

    ja powermadds kostar så iaf men finns billigare..
  19. xcOOb

    Slutburk till F5 -03

    finns burkar på blocket med, såg nån för ett tag sen iaf..
  20. xcOOb

    Billigaste gröna handskydden med fäste

    http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=index&cPath=52_203 finns billigare powermadd skydd på en annan sidan men dom är iaf dyrare än dom billigaste..