Sökresultat

  1. xcOOb

    Musiken från RR3!

    fel forum del om inte annat.. fler kanske ser tråden om den liggeri OT, men kan tyvärr inte hjälpa..
  2. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    tycker dock min nästan e lite hög för o köra sittande så hur blire inte då med några cm till.. :/ onödigt jobb för nån cm till om 7" passar..
  3. xcOOb

    Snopro 600 till arctic återförsäljare?

    lär nog gå att få tag i snart, brukar dyka upp nån på annons efter nån månad..
  4. xcOOb

    Vilken maskin skulle du välja!!?

    ahh smart, så kanske de va.. lura besökare till sin blogg ;) hade ju kunnat skriva valen direkt här.. Ski-doo får de bli om ja skulle välja nån av dom där..
  5. xcOOb

    Vilken maskin skulle du välja!!?

    ja precis går inte o rösta.. såg min gamla C70 på sidan med :D
  6. xcOOb

    Hemsidor med dekaler

    kolla med dom som säljer märkena o köpa av dom, dom har alltid..
  7. xcOOb

    Hemsidor med dekaler

    va ska du ha för sorts klibbor då?
  8. xcOOb

    service på en F7´a.

    ja min skulle behöva en 150mila service så vill också veta =)
  9. xcOOb

    Koppla dödare till sno pro 440 -05

    det är ju ett alternativ, ska koppla i en jag med o tror ja bryter ena kabeln upp till tändningslåset, vilken vet ja inte än..
  10. xcOOb

    Sluttjafsat i trådarna...

    Men nåt som man får höra mer nu för tiden i verkligheten är: Googla de!, men håller självklart med i de att man ska bemöta folk som man gör annars..
  11. xcOOb

    Fniss :P

    han hade fått kört min taxi gratis om jag råkat få honom med mig o om jag haft en taxi..
  12. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    (1,57") 40mm (2,44") 62mm (4,44") 112mm (5,44") 138mm (6,44") 163mm 425:- 525:- 625:- 725:- 825:- saxat från en viss bengt.. skynda o köp från usa om du ska ha de den här säsongen =)
  13. xcOOb

    Fniss :P

    ja de va hårt, såg de igår =)
  14. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    ja säger vi ju.. =) finns säkert höjjare hos din åf annars finns de på nätet "pirat"..
  15. xcOOb

    arctic f6 04:a eller ski-doo mxz rev 600 04:a

    det kan du söka dig fram på, finns mycket skrivet om sånt.. sök på f5 o f7 också så hitter du säkert nån "köpguide" här..
  16. xcOOb

    Är det fler som står där ute med trasig skoter när snön nu äntligen har kommit

    har inte kommit så långt än hehe.. utan snö..
  17. xcOOb

    Styren

    bengans lr din AC åf..
  18. xcOOb

    vilken års mod e snyggast?

    ja att inte Steven Spielberg tänkte på att ha med en ny ski-doo i transformers (filmen) :D förövrigt en jävligt bra film..
  19. xcOOb

    arctic f6 04:a eller ski-doo mxz rev 600 04:a

    ja iofs som första skoter kan dom där vara lämpliga.. titta på flera o köp inte första du hittar , åk o känn på några så vet du vilken du vill ha snart..
  20. xcOOb

    Bästa FMX-skoter mellan 35-40

    Sv: skoter köp edge x