ja inte vet ja men det testet som de nämdes i nån tidning för ett tag sen så va de så iaf.. testet i helhet fanns dock bara på nätet har ja för mig o då vann mobile1 oljan..
oljor kan väl diskuteras i evighet..
alla crossar ja haft 2t o4t o skotrarna har iaf funkat bra med den oljan..
REVare...