Sökresultat

  1. xcOOb

    Olja? - Statoils Delsyntetiska bra?

    lugna dig så återkommer ja säger ja när jag vet vilket test de va.. skrev att de där inte va färskt.
  2. xcOOb

    Olja? - Statoils Delsyntetiska bra?

    ne de finns inte jag hittade på allt förstår du väl..:eek: hade jag hittat på de på nätet hade ja väl så klart länkat till de och har inte pratat med kompisen om de än för va inte så viktigt.. återkommer om ja finner de. edit: inte färsk men iaf...
  3. xcOOb

    Rotax 670 trimfråga

    kolla effekten på maskinerna o jämför? vet inte om de skiljer nå mer än pipan iofs..
  4. xcOOb

    Olja? - Statoils Delsyntetiska bra?

    slagit dig att vi kan mena olika test trots allt eftersom testen har olika "vinnare"? Du som är så duktig då på o läsa, kanske du kan lära honom?
  5. xcOOb

    Olja? - Statoils Delsyntetiska bra?

    ja inte vet ja men det testet som de nämdes i nån tidning för ett tag sen så va de så iaf.. testet i helhet fanns dock bara på nätet har ja för mig o då vann mobile1 oljan.. oljor kan väl diskuteras i evighet.. alla crossar ja haft 2t o4t o skotrarna har iaf funkat bra med den oljan.. REVare...
  6. xcOOb

    Olja? - Statoils Delsyntetiska bra?

    mobile1 vann de testet som ni pratar om.. statoils olja hade bara bäst flytförmåga i -25grader..
  7. xcOOb

    Någon som sålde dynor på blocket

    boss dynor kan du ta från staterna annars direkt från deras sida tror ja..
  8. xcOOb

    Lyfta skoter med kran/helikopter

    häng den i a armarna =)
  9. xcOOb

    Avgasport kilar fast F6

    o den sitter åt rätt håll? fast de kanske inte har nåt o göra med det där..
  10. xcOOb

    Varför finns int Lyktsköldar till F7:an?1

    men shit är nog 1 per vecka som frågar om detta! sök.. din närmaste åf har sköldar till ac för ca700:- o finns ej pirat..
  11. xcOOb

    åkbart närmast Gävle?

    lingbo, åmot, ryssjön.. allt norr o färlia är de också massa snö dock lite längre..
  12. xcOOb

    skoter nypit ?

    precis läs allt.. har haft grejor som nypit som går att köra utan problem.. så beror helt på "nypnings graden" men ja troligtvis så går den dåligt efter den nypit pga att nåt gått sönder..
  13. xcOOb

    f modellerna, skär dom?

    som med alla skotrar de beror på vem som kör dom.. finns 7a funkar prima iaf o får smaka =)
  14. xcOOb

    V-kitt på F7?

    finns mycket skrivet om detta.. är väl det "trimmet" som är mest värt pengarna på en f7a.. köp ställbart så kan du bestämma lite mer hur du vill ha de.. fick hjälp här ifrån o vikta in mitt..
  15. xcOOb

    skoter nypit ?

    en nypning behöver inte alltid betyda att nåt gått sönder, de är ju inte som att den skär.. kolvring lr nåt sånt kan ha pajjat lr en kolv blivit dålig.. kolla komp så ser du..
  16. xcOOb

    variator zl500-99, sänka varvtalen?

    Sv: ^^variator^^ vill du ha ner tillslaget till 3k o ha axx? den lär ju inte bli lika snabb som nu då iaf.. ;)
  17. xcOOb

    dubbla pipor till snopro440?

    Sv: dubbla pipor till 440? slp, blackmagic, bikerman..
  18. xcOOb

    snödjup i åkersjön??

    vi blir ett gäng som kommer iaf på julafton =)
  19. xcOOb

    Vemdalen-Åre.

    sjukt med snö i vemdalen och inte nå jätte mycket i åre..