Sökresultat

  1. xcOOb

    Åka skoter i Ramundberget?

    mycket leder o bra med snö vanligtvis.. om det är de du mena..
  2. xcOOb

    Dags att förändra attityden!

    finns alltid folk som gör nå/nåt dumt/fel o det är ju de som märks o dom kommer man ju aldrig att komma åt så är det inom allt..
  3. xcOOb

    Vad är detta för matta?

    f7 har högre original.. o ja den tar sig fram fullt dugligt.. om du anser att du mest åker lössnö så köp en högre matta, mycket roligare o slipper köra fast lika ofta! men visst de går ju, är bara vad ja skulle gjort o säkert många andra..
  4. xcOOb

    Krängningshämmare F5

    ta lös styret som de är nu å testa.. då ser du på ett ungefär hur mycket du har o gå på..
  5. xcOOb

    Vad är detta för matta?

    ska du byta så köp högre.. fast beror ju på vart du åker..
  6. xcOOb

    Böteskostnad?

    ja men det finns ju garanterat folk som ställer av o ställer på skotrarna hela tiden o det är ju ett arbetsmoment för vv o sånt kostar ju pengar så är ju inte direkt så konstigt att dom tar en summa för det o 50kr är ju inget med tanke på vad allt annat kostar med skotrar.. själv kan jag bara...
  7. xcOOb

    Vad har ni med er för utrustning ut?

    *stift *rem *leatherman(multi verktyg)+org. verktygen *vatten *bogserlina(liten) *spade(ibland) *pengar o mobbe *1par till handskar *ev karta
  8. xcOOb

    Böteskostnad?

    ja de kom direkt.. ;) han vet nog de redan...
  9. xcOOb

    Böteskostnad?

    du kommer nog få ett gäng predikningar nu om du kör med den avställd.. ;) 1500-2000 lär de nog kosta iaf vet inte exakt.. 1800:- utan förarbevis iaf..
  10. xcOOb

    2t olja?

    http://en.wikipedia.org/wiki/API-TC
  11. xcOOb

    Snopro 440 -05 stendog

    Sv: Sten dog gnistan syns rätt bra så är den dålig så är väl det ett problem..
  12. xcOOb

    Variatorkit från bengans till min f5a, bra?

    rappare o startsnabbare.. o tar väl ingen skada av de, remmen slits kanske mer men de va väl inte hela världen.. o har man inte tummen mitt i så är väl väl inge problem o montera.. kolla upp så allt ser schysst ut när du ändå håller på med variatorn, för dom slits ju.. kolla om du inte kan få...
  13. xcOOb

    Slutburk på F7

    går att köpa andra längder på fjädrar om de skulle funka.. annars är de nog inte till en f7a.. här har du en f7 burk: http://www.blocket.se/vi/14872318.htm?ca=5_s
  14. xcOOb

    Priser på skoterförsäkring?

    garage försäkring 350kr =) trygg h, f7 -03.. lite dåligt med snö 25år men spelar ingen roll på den här försäkringen.. o har inte lyckas ställt på den än :P
  15. xcOOb

    Krängningshämmare F5

    nu fick man mer o skruva med hehe måste testa ta väck den ja med.. =)
  16. xcOOb

    Lustgas fråga, camata?

    ja tänkte precis desamma, tomgång o gas är väl inte så lämpligt kanske o kan väl vara en annledning till att den lägger ner då..
  17. xcOOb

    Transport av skoter

    om man inte lyckas få upp en skoter på ett släp så vet ja inte hur man klarar sig i skogen med maskinen.. är väl bara o köra upp den på lämpligt sätt o släpa ner den..
  18. xcOOb

    Vart hyra skotersläp??

    i skutskär på preem har dom billiga släp och även hydro där man svänger till karlholm vid älvkarleby..
  19. xcOOb

    ang. miltal Firecat!

    tror boxen vet hur många timmar den varit igång..
  20. xcOOb

    Slp pipor

    dubbel pipor behöevr väl de donas med efin.. kostar en del med.. enkelpipa här nog bättre om det inte är för tävlingbruks o billigare =)