ja men det finns ju garanterat folk som ställer av o ställer på skotrarna hela tiden o det är ju ett arbetsmoment för vv o sånt kostar ju pengar så är ju inte direkt så konstigt att dom tar en summa för det o 50kr är ju inget med tanke på vad allt annat kostar med skotrar.. själv kan jag bara...