Sv: Köpa F7:a
finns jätte mycket skrivet om dessa modeller här så titta runt lite.. 03an den som går bäst sägs de o väger minst så de e ju bra.. =)
har en 03 som funkar prima, lite strul med kabelstammen ligger för nära vissa saker men de är lätt fixat..
mjuk dyna o lågt styre men det är också...