Sökresultat

  1. xcOOb

    trimm rör eller slutburk

    ja till din vet ja inte.. går säkert att modda en sån den passar från någon annan maskin.. vänta så kanske du får svar. edit: hitta en här, http://websystem.gismo.se/system/webshop.asp?HID=426&FID=471&HSID=5601 speedtech
  2. xcOOb

    trimm rör eller slutburk

    köp en burk då låter de mest bara, fast du lättar ju nåt kilo också..
  3. xcOOb

    Uppstart av Gsx-r 750 skoter

    manlig =)
  4. xcOOb

    Usa import av snöskoter.?

    lite sökning gjorde susen.. ;) http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=16685&highlight=import du lär knappast få in en skoter som gåva i ett litet paket :D men försöka går ju.. o ja du tjänatr pengar på att ta hem en skoter, säg att du åker en säsong gratis typ..
  5. xcOOb

    HMK, till bra pris?

    finns bra pris där "borta".. du får värsta från staterna för samma peng som "sniken" här hemma.. kommer att dyka upp på blocket snart om du e sugen.. ;) allså skorna.. duells.se är ÅF i swe annars..
  6. xcOOb

    kedje justering

    finns väl en spänn skruv som bör synas.. det har de iaf varit på mina skotrar =) men vet inte hur de ser ut på din..
  7. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a nu mena jag effekt o vikt.. mest effekt o lägst vikt av f7orna.. åkt ifrån 2st nyare på sjön men sen va du menar med att gå sämst vet ja inte..
  8. xcOOb

    Färg till pipor (Granville High Temperature Cylinder Paint)

    finns en tips tråd om färg här.. http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=15466&highlight=v%E4rmet%E5lig
  9. xcOOb

    Import

    vilket märke söker du? vissa får bara tag i vissa pga kontakter, papper o dyl..
  10. xcOOb

    Redan många olyckor :/

    va en kille från gävle krokarna som vart påkörd.. :( va uppe med några ja känner men kände inte honom.. sorgligt..
  11. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a osäker för min givare fick jag med när ja köpte min för nåt år sen dock inte ditsatt förens nu så ska inte att de gäller än..
  12. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a även oljemängds mätaren fick man byta på garanti för den tändes så tidigt på dom men det är ju inget som är nåt fel, bara irriterande..
  13. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a finns skrotade maskiner på blocket, kolla där.. annars kanske de går o göra själv..
  14. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a är lyse i min.. så nej.. plus att den är JÄTTE stor..
  15. xcOOb

    Köpa F7:a Vad ska man tänka på?

    Sv: Köpa F7:a finns jätte mycket skrivet om dessa modeller här så titta runt lite.. 03an den som går bäst sägs de o väger minst så de e ju bra.. =) har en 03 som funkar prima, lite strul med kabelstammen ligger för nära vissa saker men de är lätt fixat.. mjuk dyna o lågt styre men det är också...
  16. xcOOb

    Gog Jul önskar Arctic Tomten er alla

    är han ute o torrkör haha =)
  17. xcOOb

    Skoter film någon?

    går fort så ska inte ta så lång tid.. ska glo snart..
  18. xcOOb

    God Jul på er vänner.

    God Jul o Gott nytt år!
  19. xcOOb

    xeonar på skoter

    finns en del skrivet om det i diverse trådar här också så du vet..
  20. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    sant sant..