Jo, jag har kört ca 200 mil med min HCR i år, och inte haft ett enda fel, självklart på samma rem.mitt spontana var på frågan "vilka kör problemfritt?" är INGEN!
Okej då, men de jag försöker få fram är att INGEN som kör skoter har klarat sig från att skruva. om det beror på ditt eller datt kan jag inte svara på.Jo, jag har kört ca 200 mil med min HCR i år, och inte haft ett enda fel, självklart på samma rem.
Eftersom alla apex ägare med självaktning kör turbo så får ju även dom skruva...Visst klarar man sig från att skruva. Man får skilja på att köpa ett gammalt sönderkört vrak eller en ny fyrtaktstouring. Jag kan tex inte ens tänka mig vad som skulle behöva skruvas med under de första 2000 milen om man köper en ny Apex. Och köper man en 5 år beg 440 crossmaskin kan jag inte ens föreställa mig hur man skulle undvika att skruva, då det är en del av själva konceptet 440.
Det är rent blaj att alla skotrar går sönder, dålig ursäkt för dåligt underhåll och undermåliga konstruktioner.
Det ligger mycket i det.Alla originalare jag haft=inga problem
Alla moddade katastrof
Tror det är en bra sammanfattning oavsett märke och gastummens grovlek