Bra att nån är nöjd med domHar hunnit testa FXR renegade skorna och är riktigt nöjd leder bort fukt bra, är varma och verkar tåla lite strykSåg också en film där Sahen Skinner(Burandts polare) snacka bra om dem och säger att han kör med dem hela tiden. Kanske är sponsorpengarna som talar där men han verkade nöjd iallafall
![]()
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Jo rätt stora är de men jag ville ha det här snowboard inspireade stuket på skorna när jag beställde så jag har inte nå problem med detBra att nån är nöjd med domjag beställde å ett par. Men skickade genast tillbaka dom, då jag tyckte dom var gigantiskt stora!! Näst intill så msn kan parkera en Yamaha srv i en av dom å bo i den andra..
Ja men dåsåJo rätt stora är de men jag ville ha det här snowboard inspireade stuket på skorna när jag beställde så jag har inte nå problem med detmen märkte att när jag ställde mig på polarens rmk 14 att skorna stack ut på sidan av stegen när man stod normalt. Och att de fastnade i "rören" som polarisarna har på stegen.. hade jag kört polaris hade jag nog bytt bort
Men funkar utmärkt på summit stegen
stabila, sköna och lätta att köra med
![]()
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Fastnar i rören gör ju nästan vilka kängor som helst, är nog inte så smart att ha foten där längst inne i holken, skulle man ramla av så bryter man ju nästan garanterat fotleden isåfall.men märkte att när jag ställde mig på polarens rmk 14 att skorna stack ut på sidan av stegen när man stod normalt. Och att de fastnade i "rören" som polarisarna har på stegen..