Usch för blyslädar

Bacon

Välkänd medlem
1 jan 2000
576
0
16
Sverige
Där ser ni då finns det inget problem längre, varför bry sej när inte ens polisen bry sej!!!
Varför finns det lagar för???
Så om tio år kan man sitta och utöva prickskytte på skidåkare utan att någon bryr sej???
Det är tamejfan sjukt med den inställningen vissa har om lagen, men så har vi konflkter i samhället också, ingen respekt inför lagen betyder att vi kommer att få ännu värre bekymmer längre fram.
Ska man fortsätta att sterta imot dårar eller ska man bli som dom.

Tacka vetja 3 liter milen äkta tvåtakt!!!
 
J

JIMMY

ja men ni kanske vill köpa min polaris XCR 440 -92?? extrem_140@hotmail.com..om du ä intresserad..=)
 

Kissen

Välkänd medlem
1 jan 2000
210
0
16
Luleå Sverige
Tvåcylindriga skotrar som MXZ, Pro X m.m är väl inte så ##### tunga och asiga. Det är väl först när man börjar snacka skotrar som Rx-1, SRX som det är illa
 

Mattman

Välkänd medlem
1 jan 2000
352
0
16
Råneå Sverige
Vafan räcker inte 130 på en sjö?
Vad kul för er smartskaft som verkar ligga X-antal km/h efter sjön om det kommer ett oförmodat gupp, eller en sten på ett grund....
 
P

Peter Nicklas

Två könsfrågor.
Varför skriver ni pick istället för pitt?
Och varför ska man eg ha så j*la stor pitt?Är ni horor åt era frunntimmer? Tror ni man har skönare sammlag med stor pitt?
hehe moget
 
P

Peter Nicklas

Vad jag menar är: är det ni som ska behaga dem eller de som ska behaga er?
 
P

Peter Nicklas

Detta har inget med mitt kön att göra som några kanske kommer tro, men tänk över det! Vilka är eg utseende förtryckta?
 

fredrik

Medlem
1 jan 2000
40
0
1
jag lovar dig att jag kör ifrån dig vars som helst när som helst..
speciellt på en krokig och guppig led..
bara för att man har 700 behöver inte betyda att man har en tung skoter.. jag har en 700 som väger ca 200 torr
 
B

Bly?

Tror de e mer bly i huve på dig än i en "blysläde".

Min zrt har 1137cc och 240hk, väger 219kg tankad!

##### ägg!

 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Håller med föregående, bigblock=300kg stämmer inte!

Jag tycker personligen att 500cc är för nybörjare, efter ett tag kommer man till den punkten att man känner att man kan få användning för mer kraft.

Jag trackar absolut inte ner på de som kör smallblock, jag tycker det är bra att det finns skotrar för allas behov.

Och jag vet att det finns många som föredrar en 500:a framför en 800:a, och jag vet varför.

Men kör man med en matta på 151" och 51mm kammar eller mer, så märker man nog ganska snabbt att det fungerar bara inte med en 500:a.

Jag tycker som så, att om man vet hur man hanterar en 800:a på rätt sätt, så har man mycket roligare.

Jag tror nästan alla tycker om många hästar och ett jäkla drag, eller?


 

Harmon

Medlem
21 nov 2006
40
0
1
Västerbotten
sitter å lsaer gammla trådar å ja vilket liv det vart i denna..

Jag har kört 440-600 förr dom e små trevliga vingliga räcer skotrar men funkar inte att åka 2 på osv.. nu har jag e fet gubbräcer Pantera 1000 inte snabbast men det skall den ju inte vara heller men det e ruskit skön att köra å har pulver så d räcker då man vill..

Men e snabb på en liten 440 i krokarna men losar allt på rakor längre än 30 meter....
 

power_valved

Medlem
23 nov 2006
42
0
1
Dom som talar om blyslädar vet nog inte vad dom talar om dom . Har kört twin 600 i 6 år har nu byt till trippel 700 och kan då bara se fördelar . Dom går jämnare med ett underbart vrid och låg tyngd punkt villket är viktigt om man ska "rejsa" efter leden .. Så om man ska ha en ledracer så är trippel att föredra och man har lite pulver när skogen tar slut .
 

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Jag tycker att den här meningslösa tråden ska läggas ner nu. Låt var och en köra vad de vill, oavsett vilka skäl de har.
Det är EXTREMT barnsligt att hoppa på varandra med ord som "penis-förlängare" och liknande.
Moderator, stoppa denna tråd nu!
Tack