Usch för blyslädar

ski-dooer

Välkänd medlem
21 nov 2006
212
0
16
jämtland
Man väljer väl för bövelen själv vad man vill ha för skoter!!?? Vad andra har för motorer osv bryr jag mig inte om, möjligtvis då om någon jag körde tillsammans med åkte BR 250 kanske de skulle va jobbigt att vänta hela tiden, men om annat folk åker 1000 eller 250cc bryr jag mig inte i..
Ja förstår liksom inte anledningen till att dra igång denna diskussion..
 

Motorbreath

Välkänd medlem
19 mar 2006
346
0
16
0923
Jag tycker att den här meningslösa tråden ska läggas ner nu. Låt var och en köra vad de vill, oavsett vilka skäl de har.
Det är EXTREMT barnsligt att hoppa på varandra med ord som "penis-förlängare" och liknande.
Moderator, stoppa denna tråd nu!
Tack

Ingen hade skrivit i tråden på drygt tre och ett halvt år vad jag kunde se så den var död fram till att du lyfte den.
 

Skotte

Välkänd medlem
17 mar 2006
461
2
18
AC
Vem F_n bryr sig om hur fort det går att köra på led, eller i pudret!!??

Max 70 Kmh har jag för mig är det som gäller?

Vill man kör max fort, börja tävla i organiserade tävlingar på AVLYSTA leder/banor. Då ger sig kubiken automatiskt.

Det är lika befängt att klaga på storkubikare i skoter världen som att klaga på att det finns bilar som går fortare och accar bättre än Mazda Miata.

Visst, någon kan slå sig för bröstet och säga jag kör ifrån en 9-5 Aero med min Miata på krokig väg, men vem F_n bryr sig om man blir från åkt av en fjunig tonåring i en Miata!!!???

Samma sak gäller på skoter, vem bryr sig om hur fort det går??

Det är känslan som gäller!

MVH//
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Vem F_n bryr sig om hur fort det går att köra på led, eller i pudret!!??

Max 70 Kmh har jag för mig är det som gäller?

Vill man kör max fort, börja tävla i organiserade tävlingar på AVLYSTA leder/banor. Då ger sig kubiken automatiskt.

Det är lika befängt att klaga på storkubikare i skoter världen som att klaga på att det finns bilar som går fortare och accar bättre än Mazda Miata.

Visst, någon kan slå sig för bröstet och säga jag kör ifrån en 9-5 Aero med min Miata på krokig väg, men vem F_n bryr sig om man blir från åkt av en fjunig tonåring i en Miata!!!???

Samma sak gäller på skoter, vem bryr sig om hur fort det går??

Det är känslan som gäller!

MVH//
Man vill väl inte ha en slö skoter...
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Förr körde jag en polaris indy 440f...den var slö man var tvungen att pressa fullt hela tiden....Sen köpte jag en Indy rxl 650..den va tung med gick bra som f*n.. nu har jag en ganska lätt skoter en edge 600 -01..den går svin fint............ och kan bara säga att det inte är kul att köra runt på en skoter som maxar 70km/h...Men man väljer ju själv...Och det beror ju lite på vad man ska använda den till också..