Skoter intresserade i Stockholm

Kurra-Gurra

Medlem
15 jan 2015
30
0
1
Hallstavik, Norrtälje
OK, jag har lagt ut en krok i skotertokig-gruppen nu. Några borde väl vara intresserade. Då tycker jag att Skoter_tokan bestämmer en plats och datum för å ses o kanske dra igång det här vansinnesprojektet ;)
 

micaelaman

Aktiv medlem
3 feb 2007
86
0
6
Vallentuna
Vi är ett gäng (6 gubbar 40+) från norra Stockholm som åker skoter. Vi har våra maskiner hemma och trailar när det blir åkning. Oftast letar vi oss upp till Gördalen, Hassela, Gävle, Borga, men även Arlanda/Märsta och fått duga.
Jag har dock valt att inte ha Facebook, men behöver ni förstärkning så meddela mig via ett PM.
 

skoter_tokan

Välkänd medlem
31 okt 2007
270
0
16
Norrtälje/Messlingen
Vi är ett gäng (6 gubbar 40+) från norra Stockholm som åker skoter. Vi har våra maskiner hemma och trailar när det blir åkning. Oftast letar vi oss upp till Gördalen, Hassela, Gävle, Borga, men även Arlanda/Märsta och fått duga.
Jag har dock valt att inte ha Facebook, men behöver ni förstärkning så meddela mig via ett PM.
Tjena! Micaelaman . Trevligt med herrar i övere åldern :) själv e jag 30plus . Klart man trailar för Jag kör inte utanför fjällen. Värdelös tycker jag då jag vill ha massor av snö och kalfjäll :) Gördalen och uppåt är toppen :)
 

Power82

Välkänd medlem
6 feb 2014
146
0
16
Solna
Jag var uppe i Gävle idag helt okej körning blev 9 mil och jag åker till Gävle varje helg så för er som är sugen ni är välkommen att hänga med.
 

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Var i Gävle jag med idag å hämta en ny skoter. Du måste veta nåt som inte jag vet för det var ju ingen snö där alls. Jag har mer snö på tomten här hemma än i Gävle.
 

Power82

Välkänd medlem
6 feb 2014
146
0
16
Solna
Konstigt vi utgick från Sätra norra Gävle och den del där det var tät skog var inger att hurra för men efter 1 Tim hitta vi leder som var grymt fina med gott om snö mätte på 2 ställen 40 cm
 

Power82

Välkänd medlem
6 feb 2014
146
0
16
Solna
Men jag tror det säkraste kortet är svartnäs lite längre men helt klart värt det och som det ser ut blir det grymt tills nästa helg
 

djabag

Aktiv medlem
4 mar 2010
93
8
8
Men jag tror det säkraste kortet är svartnäs lite längre men helt klart värt det och som det ser ut blir det grymt tills nästa helg
Jag hänger gärna på nästa helg...säg bara till var och när ni planerar att vara i Svartnäs.
 

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Köpte en 600 rr. Jaså det har du? Haha. Jag kommer åka upp 4 gånger i vinter å kan inte dra iväg fler för har ingen sem kvar Efter det. Men har 2 stugor, 4 bäddar i ena och 3 i andra.
 

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Man kan väl inte haka på alla trender heller. Jag gillar att spöa maskinen och en rr går bra att åka med utanför så länge du håller tummen mot styret. Du har väl ingen lång maskin? 137 eller?