PRO ASSAULT RMK GOES BOOST AND BEYOND

B

Buktholmen

Gör den orange, och om du följer General Lee temat så tycker jag att du ska skippa flaggan iaf. :)
 

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Silber kitten finns även att köpa i arvidsjaur, från och med i höst finns det en åf för dom här som kommer erbjuda RTR maskiner.

Ja det är Johan som har assaulten.
Begreppet "RTR" bör redas ut då jag märkt att det kan menas olika. Dels ett "kit" där det ingår lite väskor, isrivare, handtagsskydd eller liknande, dels ett "RTR turbo kit" där man som kund kan köpa en nyckel färdigt maskin med monterad turbo och det som behövs.
Men i ditt fall fattar jag det som att det är RTR med silber turbo som menas? Har du nån prisuppgift på en maskin RTR? PM.a gärna.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag har kollat runt och pratat med mycket folk "på andra sidan" som lagt mycket mil på sina maskiner och hört vad dom haft för problem.
"Andra sidan", är det folk på andra sidan floden Styx? Det vore ju inte orimligt med tanke på ämnet...:eyebrows:

Fränt projekt annars, får se exakt hur sugen man är på att följa i fotspåren efter vintern!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Har en lite tråkig nyhet ang bygget. Som det ser ut just nu kommer det att bli försenat, ev inställt. Kommer helt enkelt inte ha nog med tid, mitt företag har blomstrat upp och jag är i tidsbrist. Kanske det kan bli ett "mid seson build" men det är osäkert tyvär. Måste ju även hinna med "la familia". Dygnet har redan nu för lite timmar. Får se när/om jag tar upp planerna igen. Kan ju inte säga att jag inte vill, för turbo vill jag ha! Kanske kommer göra lite vanligare mods på den ist så länge.
 

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
vore coolt att se hur den skulle se ut i hel svart?
dvs boggiskenor, chassi, framvagn och kåpor i svart.
Ingen med ps-skillz som kan fixa? ;-)
 

keeeka

Välkänd medlem
26 jul 2010
172
0
16
Gävle/Ockelbo
Ja, inte det bästa resultatet, satsade mer på att få det klart relativt snabbt. Dynan blev helsvart och assault rött (tyckte det matchade bättre så). Ska det ändras något?

800Assault.jpg

Edit:

Gjorde en mer extrem variant.

800Assault2.jpg
 
Last edited:

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
har skaffat en likadan skulle dock vilja se den helt i den oranga färgen är grymt sugen på an sån lack med lite svarta grejjer typ boggieskonor o dylikt :)