PRO ASSAULT RMK GOES BOOST AND BEYOND

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Nu är det på g lite delar iaf, en koso egt är beställd och på väg. Klurar fortfarande vad mer som ska bli, men har inte spikat något än..
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Nee... håller på att försöka få byta till en silver just nu. Får se om det går. Men om det går smäller det nog bara till!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Sådär ja! Då var en silver Assault på g, skulle få den nästa vecka. :) Så jag råkar veta av en orange Assault om någon skulle vara sugen på den jag skulle haft.

Måste bara skryta över servicen jag fick på Ags i malå, han fixade så jag skulle få en silver istället för den orange som jag beställt. Så han har en maskin till den som är sugen. :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Tja, lite händer här iaf. Men kanske inte det som man hoppas på. Skotern har kommit iaf och jag har börjat gräva lite i den.


Har bara hunnit göra lite småsaker på den ännu.




Måste säga att jag blev faktiskt ganska nöjd med hur den ser ut. Den är dessutom OTROLIGT lättskruvad!
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
håller med att den är lättskruvad, och de är ju ingen nackdel med mm heller. när man granskar den känns den nästan mer rejäl en en crossmaskin :) verkar va väldigt väl byggd!

tänker du åka med assault mattan?
jag har en ny från en pro-rmk annars.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jag ska testa assault mattan. Tror inte den är så dum som alla säger. Men jag gillar ju hårda kammar. Och om det blir byte så hamnar det en Extreme. Inte en mjuk och sladdrig originalmatta. (sorry) :)
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
ÄNTLIGEN! har du fått den! :D
Fint att börja direkt :)
Blev jävla snyggt med vinlyn!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Tack så mycket! :) vinylen var inte rolig att sätta, men det var värt det. Köpte den av avendus här i arvidsjaur. Ingen aning vad den kortade. :) får väl en räkning. ;-)
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Kanon att du kommit igång så man har nått nytt bygge att följa :)

Håller med föregående talare, jäkligt snyggt med svart vinyl på chassiet!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Nu är den första "riktiga" turen lagd för i år. Maskinen är nu inkörd och går stenhårt! Avgastempen ser bättre ut och den svarar direkt på gasen. Allt rullar även lättare nu, jämförde med kompisens likadana och den rullade inte alls lika lätt. Kan även meddela att vinyl på tunneln hindrar mycket is från att byggas upp, så det var inte bara snyggt utan även praktiskt! ;) Känner mig riktigt nöjd med maskinen än så länge. ROOOLIGT!! :)
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Nu är den första "riktiga" turen lagd för i år. Maskinen är nu inkörd och går stenhårt! Avgastempen ser bättre ut och den svarar direkt på gasen. Allt rullar även lättare nu, jämförde med kompisens likadana och den rullade inte alls lika lätt. Kan även meddela att vinyl på tunneln hindrar mycket is från att byggas upp, så det var inte bara snyggt utan även praktiskt! ;) Känner mig riktigt nöjd med maskinen än så länge. ROOOLIGT!! :)
Kul läsning! :)

Lääääängtar till jag får RMK 800'an, för nu börjar det blir före att köra så smått :)