PRO ASSAULT RMK GOES BOOST AND BEYOND

thewayout

Välkänd medlem
14 sept 2004
394
0
16
är det där sån där tjockare typ utav vinyl du har köpt? hur gjorde du med nitskallarna?
 

Lagasse

Välkänd medlem
13 okt 2006
220
0
16
Ljusdal
www.drcljusdal.se
Jag kan inte annat än älska hur de här Pro-maskinerna ser ut från början, och som övriga har sagt så blev det verkligen skitsnyggt med svart vinyl på tunneln...
En åsikt om färgsättning: du behöver ju inte spola General Lee-temat helt! Om du har sidokåpor i kolfiber så ginge det ju att lacka huven orange! Kanske även det svarta på dynan skulle kunna vara orange, och det silverfärgade skulle kunna vara en del av sydstatsflaggan?
Nu har inte jag använt Photoshop sen dinosaurierna vandrade bland oss, så även om jag hade det på den här datorn så kan jag inte ens försöka illustrera vad jag menar... Men det är bra snyggt i mitt huvud i alla fall! ;)

Lycka till, vare sig det blir stressfläkt eller inte. Annars finns ju keramisk coating, brutalvåldsportning och så vidare att tillgå! Rejält sugtrim går inte av för hackor det heller. :)
 

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
hur går det här är lite sugen på en snigel hade vart kul med lite info om hur den fungerar med silberkitten :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Kul ni ids följa tråden fast det inte händer så mycket! :) Kan då berätta lite iaf.

Skotern har nu 42mil.
Folien måste nu göras om helt, har sparkat bort den helt.
Är fortfarande på min första rem, fast jag verkligen försökt att döda den.
Framvagnen är nu mer rak och fin efter lättare riktning.
Fotsteget på vänster sida håller just nu på att försöka fly från resten av skotern, tillsammans med röret. (stubbjävul!)

Så jag har lite jobb innan jag kan åka igen, blev inte vackert. Men inget som inte går att fixa! :)

Ang, trimning så är jag för snål för att trimma N/A. Blir sånna sjuka pengar per HK, men det är kul helt klart!
Men för min del så lutar det nog mer mot att sätta turbo ist. Betydligt mer kul per krona!
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
hade sån där folie ett tag också på förra maskinen och den håller inte.
och när man säger till en dekalfirma att man måste ha slitstark vinyl har jag bara fått nått som de sätter på taxibilar, håller de på en
taxi håller det i skog mot grenar, skare och annat tydligen, NOT hahaha :)

hur är det med mattan, är du nöjd?
när jag hade assault matta så var det nu på försäsongen den glänste för den höll och hade grepp även när man kom ner på marken ibland.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
hade sån där folie ett tag också på förra maskinen och den håller inte.
och när man säger till en dekalfirma att man måste ha slitstark vinyl har jag bara fått nått som de sätter på taxibilar, håller de på en
taxi håller det i skog mot grenar, skare och annat tydligen, NOT hahaha :)

hur är det med mattan, är du nöjd?
när jag hade assault matta så var det nu på försäsongen den glänste för den höll och hade grepp även när man kom ner på marken ibland.
Jag är sjukt nöjd! Fan vad den betttar! Provade även att borra om boggieinfästningen till samma som pro rmk, men kommer nog att flytta tillbaka igen. Den reser inte lika lätt i det övre hålet, men fick mycket mer skidtryck. Och i flytet blev det inte en jätte stor skillnad.

tycker helt klart att du ska satsa på ett dekalkit! http://scssledwraps.com/shop/sled-wraps/polaris/2011-pro-rmk-rush/
Nej, inte just nu iaf. Har inte sett ett som jag tycker är snyggt än.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Order Receipt
Please print or save this as your receipt.
Order date: 1/9/2011

Det gick inte länge innan man inte kunde hålla sig från att beställa prylar... SUCK! ;)
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Kom igen nu!! ...Ge oss en ledtråd iaf ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk