Jag kanske formulerade mig jävligt dåligt ser jag
Självklart har dom problem i US&A också. Dock inte lika mycket och det är därför teknikerna kom hit för att åtgärda det på plats åt oss.
Det är skillnad på bensin och bensin. Märker ju skillnad när jag tankar diesel i norge och här i sverige t.ex.
Vore konstigt om jänkarna som inte bryr sig om miljön skulle ha en massa mumsfilibabba kemikalier i deras bensin
Man kan ju bara spekulera i vad som skett till iår. För på snowshooten 2018 då gick maskinerna klockrent och var väldigt crispa och fina i registret. Har många nära vänner som var över och testade dom.
Jag tror ju att någonstans har dom börjat kapa kostnader i produktionslinan och bytt ut produkter till billigare diton, som sen visat sig vara sämre än det som testats på prototyperna. Typ mapsensorer, vattentempsgivare, vevlager?! etc...
Och när då mappen som dom har arbetat fram på prototyperna blir körd in i dessa maskiner som får ändringar i "sista sekund" på linan, så blir det fiasko!
Indy Speciality hade ju en idé att något sådant kan ha hänt. För tydligen har det rullat huvuden och pensionerat folk som har koll har fått komma tillbaka och städa upp. Han hade väl nån insyn där lät de som.
Vansinnigt dåligt... Dock bra att det åtgärdas och de inte hymlas om de.
Men där tror jag tyvärr olika handlare agerar bättre/sämre...
Min maskin har gått ~250mil och summan för mina stillestånd/haverier är rätt låga.
2 variatorremmar
1 beltdrive drev (TKI)
6 tändstift (3st men bytt parvis)
1 förstärkningsstag i boggin pga attackstubbe.
1 höger nedre a-arm.
Kan tycka de är godkänt i de stora hela