Nytro turbo MTX

detblevzaida

Aktiv medlem
5 jan 2009
56
0
1
Östersund
men alltså, heelt galet åk!
tänk om man satt med 200 lök i fickan, då hade man allt inte tvekat en sekund att komma upp o köpa av dig den!

men har fortfarande inte sett nån ordentlig film? :unsure:
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Den ligger uppe på blocket och finn. Får se om den försvinner nu.. är några som är sugna, men steget från att vara sugen till att köpa är ju som bekant stort.
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Håller tummarna att du får den såld så vi får se nya grymma projekt från dig! :)
 

jolpa

Välkänd medlem
24 jan 2010
720
3
16
sundsvall/NJURUNDA
Håller tummarna att du får den såld så vi får se nya grymma projekt från dig! :)
Både ja och nej :D vill inte att du ska sälja den för det är en grym maskin som du ska få njuta av, du har ju byggt den :D men samtidigt vill jag se ett nytt projekt från dig T_T
Mer från Skotertoken !
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Det är inte riktigt klart än vad det ska bli, OM det blir något projekt till hösten. Just nu så säger börsen att den vill inte ha några fler hål... Men får jag igenom det jag har planerat (vilket jag brukar få) så kommer det att bli ännu grymamre än det här!
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Killikill...nu ska du berätta för Farbror Beretta vad du tänkt. :biggrin1:
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Hehe, svårt att tro det. Sist jag prata med honom så hade han bara elaka saker att säga om Ski-doo ;
WORD!! Fortfarande elaka ord!!

Som jag sagt tidigare så är framtiden lite oviss ännu, måste ju faktiskt prioritera att mitt företag börjar rulla på. MEN jag har nog kommit på namnet på nästa projekt! ;)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Så ja! Bara gratulera nya ägaren! Hoppas du kommer få många härliga mil med den!
Inte utan en tår på ögat när jag åkte därifrån och tittade på det här..


Jaja... men som man säger.. "Now it's off to bigger and greater things!"