Nytro turbo MTX

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Förslag: skriv nåt i annonsen om att denna maskin är det värsta pengar kan köpa och att den gör 0-100 på 3,2 sek. Så kommer det garanterat nån pengastinn 08:a som vill vara värst i Sälen till påsk. :D
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Haha!! Kul att ni reagerar! :p Jo nog ska det bli något nytt. Vet inte riktigt vad än bara.. har ju självklart lite tankar och ide'er. men vem vet?? Kan ju dock bli lite svårbräckt detta bygge, men garanterat blir det ett kul bygge!! Om nu någon vill ha den här??
Så nu är det bara handla allihop!! :D
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Men...va fasen..ska du sälja den?

Du har ju knappt hunnit köra den :hmmmm:

Har det hänt nåt? :wondering:
 

Wazabi

Välkänd medlem
29 mar 2008
326
0
16
Piteå
Är väl bara Magnus på NTC som ligger jämt mot denna i modd tävling :D


Btw. du kan få byta jämt upp mot min mtx -10a som står på ntc! :peace:
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Men...va fasen..ska du sälja den?

Du har ju knappt hunnit köra den :hmmmm:

Har det hänt nåt? :wondering:
Jo nog har den hunnit rulla en bit. :) 50+ fina underbara mil i lössnö denna sesong. Så totalt 150mil nu. Nej det har inte hänt något särskillt. Sugen på nytt projekt och just nu kan jag behöva dollar till firman..

Är väl bara Magnus på NTC som ligger jämt mot denna i modd tävling :D


Btw. du kan få byta jämt upp mot min mtx -10a som står på ntc! :peace:
Hehe! Nja inte jämt upp.. men som delbetalning!! :)

Hur går det med tjejen din om du säljer den ? ;)
Vi har fått jobba fram en lösning.. MEN DET BLIR INTE BILLGT!! :weird:
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Oerhört läckert med svart båge. Kan inte fatta varför du vill sälja bort den :O
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
En liten fundering bara... hur mycket soppa drar den?



Mvh




Har för mig att det står tidigare i tråden -eller så var det skrivet på ett annat forum...- runt 2.8 l/m beroende på hur mycket man gasar. Min brukar vilja ha mellan 2.5-3.2 l/m, så det kan nog stämma rätt hyfsat. Rätt ok om man jämför med tvåtaktarna;) På den tiden jag åkte Thundercat var man nöjd om den drog 3 l/m, och då fattades det 70-100hk jämförelsevis :D
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
...och på samma gång en av dom billigaste, sett till nypriset på delarna om man ska bygga en egen för att "den där är för dyr" :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Haha!! Jo alla som tycker jag är dyr kan ju bygga en själv.. ;) Men nog går priset att diskutera lite.. om nu någon kommer och är sugen...

Ja nu har man fixat och dolat lite. Tätat gluggarna där krängaren en gång satt, tätat två hål under a-armsinfästningen som måste vara designmiss... Gjorde helt sonika så att jag bockade till några plåtar som jag svetsade dit. Gjort är gjort går inte att ångra nu!! :)
Kanske man slipper få så mycket snö under motorn.. fick faktiskt på variatorerna sist jag var ute och gasa. Men det ska nog vara bra nu! Nu ska jag lämna jobbet för idag känner jag..