Nytro MTX, mindre renoveringar/förbättrningar efter 1970 mils körning

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Sledtrax.se

Vi får väl se om du hinner läsa det här inlägget innan det tas bort av någon mod.
De är ju så fruktansvärt censurvänliga här.. :eviltongue:
Så den i särklass mest välskrivna tidningen (vassa analyser, seriös konsumentjournalistik, vågar ta ställning i sina tester osv) blir nu ännu bättre. :)
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Jag har letat på Sledtrax.se efter dina texter men inte hittat. Kan du länka?
Vad jag fattat ska han skriva en hel del blogg om sina äventyr? Så kanske blir mer till vintern? Står iofs att han är medarbetare så nån artikel borde ju komma nån gång kan man tycka:p
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
När jag va på sledtrax webbsida såg jag reklam om hans blogg på första sidan!
 

thebear

Medlem
13 dec 2008
40
0
1
Mitt i naturen
Dina skriverier om Nytron fick mig att slå till på en turboladdad Nytro. Sträckläste din tråd om dina utflykter och strapatser med den gamle trotjänaren, som trots lite naturligt småpill verkar prestera mycket bra milen till trots. Det är ju inte många skotrar som får chansen att visa vad dom går för efter 1500mil.

Saknar dock att på ett enkelt sätt läsa vidare om hur det går för dig och den gamle snöhästen. Vet inte om det bara är få uppdateringar på ditt "nya forum", eller om det är ett rörigt upplägg. Men det kändes riktigt roligt att läsa dina inlägg och din respons nästan dag för dag här inne :)

Hoppas Nytron din fortsätter i din tjänst en lång tid framöver! Kör hårt! Ledsen om jag råkade väcka en död tråd som försöker vila i frid, men det var verkligen roligt att läsa denna tråd!
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Synd att man inte kan skriva länken till bloggen här. Är ju kul för alla som vill fortsätta följa. Larvigt att man skriver reklam så fort länken kommer in.
 

thebear

Medlem
13 dec 2008
40
0
1
Mitt i naturen
Jag har hittat det nya tillhållet, men precis som monno säger så känns den rätt inaktiv. För att inte låta negativ så är det säkert mycket lättare att hålla ett ämne "aktivt" på ett forum där det kan räcka med en mening och en bild för att få respons från 50 pers som samlats på ett forum. Kan tänka mig att det kan krävas mer material per inlägg i en mer professionell blogg.

Det nya tillhållet verkar sakna tidsstämplar (eller är jag halvblind på riktigt?) för varje inlägg, så det blir rörigt att orientera sig när olika saker inträffat osv. Men jag är inte ute efter att vara negativ, jag bara saknar en fortsättning på det roliga som var :)
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
De jag vet är att han inte på börjat sin skoter säsong än. Så lär väl bli mer under februari. Så håll koll då.