jo det är kanske enklast det..Har du ingen verkstad i närheten eller?? Som sagt, kostar inte många bullpåsar att lämna in..
jo det är kanske enklast det..Har du ingen verkstad i närheten eller?? Som sagt, kostar inte många bullpåsar att lämna in..
Nej jag tror det klarade säg, det ser så ut iaf och det "bubblar" inget där när jag har på saltsyra.Har nikasilet släppt?
Har det inte det då kan du säkert köra på.
Nikasil är hårt så du får hålla på ett bra tag om du ska hona bort nikasilet. Ja komptesta sedan, det viktigaste är att du har jämnt komp(lika mycket i båda cylindrarna)Okej, hur mycket vågar man hona innan man nöter bort nikasilet? Kan man komptesta den sen å se så de är ok? Alltså om man har 10 i båda cylindrar borde de inte vara nå problem eller?
veven verkar vara ok, inga glapp någonstans. cylindrarna verkar också vara okej föutom ena som det är en liten repa i men ej hål i nikasilet. kolvar och packningar är beställt så det kommer till veckan. monterar ihop den då och kollar kompet som borde vara bra då.Hade jag varit i ditt läge så hade jag rivit och kollat veven`´delat den och bytt lager ballanserat det osv´kolla cylindrar om det finns ev, skador byt kolvar och ringar och nållager och p.sats kanske något dyrt man det brukar löna sej i längden.