Hylsnyckelsats, rekomendera en bra serie.

polarisindy400

Välkänd medlem
11 jan 2009
3.386
16
38
piteå
skulle säga bacho eller kamasa jag. du får inte den största men den mellanstora och det är skillnad mot billigt rackel. samt att dom är sköna och hålla i
 

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
Men tycker 120 delars biltema verkar vara värt priset iaf, så de kan hända de blir de.
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=5864
Behövs inget annat. Med den kan du laga ett rymdskepp.
Den är min ständiga följeslagare och jag har fått många tjejer tack vare denna hylsnyckelsats eftersom att jag kan svara på frågan "är du väl utrustad?" med ett "ja".
jag har samma kit, men har bytt ut dom fasta nycklarna mot spärrnycklar, så jag får nog liiiite fler tjejer än dig:)
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
http://www.duabhuset.se/#showProduct.php?id=5864
Behövs inget annat. Med den kan du laga ett rymdskepp.
Den är min ständiga följeslagare och jag har fått många tjejer tack vare denna hylsnyckelsats eftersom att jag kan svara på frågan "är du väl utrustad?" med ett "ja".
Köpte min på Ica Maxi för 999kr! Att jämnföra den med Biltemas är som att jämnföra guld med kattguld.
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Bahco är skit nu för tiden.
Köp Biltemas grejor med garanti det duger alldeles utmärkt om du inte ska skruva rymdskepp som någon skrev här ovanför..

Har förövrigt haft samma hylsnyckelsats i 15 år och nu börjar spärrskaftet bli slitet men 15 år tycker jag är bra. Märket är Blåvitt, dvs från Konsum ;)
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Bahco är skit nu för tiden.
Köp Biltemas grejor med garanti det duger alldeles utmärkt om du inte ska skruva rymdskepp som någon skrev här ovanför..

Har förövrigt haft samma hylsnyckelsats i 15 år och nu börjar spärrskaftet bli slitet men 15 år tycker jag är bra. Märket är Blåvitt, dvs från Konsum ;)
Jag hatar att meka med skitgrejer. Bacho satsen är av hög kvalite. Biltema håller INTE samma klass, så är det bara. Själv lägger jag hellre pengar på ordentliga grejer än sparar in ett par hundra på slitochsläng verktyg.
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Köpte min på Ica Maxi för 999kr! Att jämnföra den med Biltemas är som att jämnföra guld med kattguld.
Inte då, håller med GoPro. Jämför man dagens bacho spärrskaft med dem farsan köpte när han byggde garage, nån gång på 80-talet, det är en enorm skillnad på kvalitén trots att de är närmare 20år gamla och väl använda. Och sen ringnycklarna, är bult/muttrar rostiga eller bara sitter som berget är det det bara trä på ett järnrör på de gamla nycklarna, dom håller och de nya blir krokiga eller knäcks.