Bilder på användarnas Ski-doo's

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Ja är ett eget som Swetown har hjälpt mig med. Håller dock med blev fint. :) Kan rekommendera dem, trevliga att ha att göra med och tycker det verkar bättre än vad jag hade på Polarisen
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Nu börjar min summit ta form. Får se vad nästa investering blir, ev ett dekalkit, men vill ha ett ganska diskret isåfall. Inte så mycket plotter, tycker den är nog snygg original



 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Nu börjar min summit ta form. Får se vad nästa investering blir, ev ett dekalkit, men vill ha ett ganska diskret isåfall. Inte så mycket plotter, tycker den är nog snygg original
Oerhört snygg maskin! Stilren, ja stilig på något vis! Precis som du säger, sabba inte med någon blaffa i nått mönster ingen människa utan droger i kroppen kan tyda. =)

Hade inte kunnat tänka mig att vitt och rött skulle funka så pass bra som du fått ihop det. =)
 

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
Ta inte illa upp... Blinkljusen passade jävligt illa
Haha jag vet, men det är en sån grej jag alltid velat gjort på en skoter och sätta blixtljus på den. Även fast jag som deltidsbrandman inte har stöd av lagen att använda dom vid utryckning då vi har säkert 2-3 gånger om året vi är tvungen att ta oss fram till nödställda personer osv med privata skotrar.
Där har ni anledningen. jag vet att det är fjantig men när jag fått en fix ide så kan jag inte släppa det...
 

Nicke83

Välkänd medlem
8 sept 2013
704
4
18
Haha jag vet, men det är en sån grej jag alltid velat gjort på en skoter och sätta blixtljus på den. Även fast jag som deltidsbrandman inte har stöd av lagen att använda dom vid utryckning då vi har säkert 2-3 gånger om året vi är tvungen att ta oss fram till nödställda personer osv med privata skotrar.
Där har ni anledningen. jag vet att det är fjantig men när jag fått en fix ide så kan jag inte släppa det...
Tror snarare det där är olagligt om du träffar på fel polis.
Kan man bli bötfälld för att glimmarna i extraljusen lyser för blått så måste de där vara böter det med :p
 
Last edited:

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
Trotsade snöbristen och var ut på en snabbsväng med gammelsummiten.