Bilder på användarnas Ski-doo's

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Kan inte så mycket om Photoshop.

Men jag kan lite Paint :becky:

(Sorry, kunde inte hålla mig. ;) Du har en MEGA snygg skoter!)
 
4

426H

Dom är elaka dom där svarta 2010:eek:rna. En snubbe på dootalk som bytt ut det gula och pulverlackat allt alu svart:
 

frugansover

Välkänd medlem
5 okt 2008
138
0
16
Piteå
Kan inte så mycket om Photoshop.

Men jag kan lite Paint :becky:

(Sorry, kunde inte hålla mig. ;) Du har en MEGA snygg skoter!)
Thaaaanks! :D
ingen som kan fixa d?
Blir skotern kvar nästa ses så ska allt alu pulverlackas, skotern bromsas och v-kittas, ev blueprinta oxå....

Ska ta en sväng med toptoolen för jag vart inte riktigt nöjd med "blänkan" på tunneln... synd att man it lyckas ta en rättvis bild så blänkan syns på tunneln...
 

frugansover

Välkänd medlem
5 okt 2008
138
0
16
Piteå
Ja den är skitsnygg redan nu..

Blir brutal med helsvart misstänker jag.

Varför kör du utan bukskydd?

Finns det någon fördel??

Eller är det styling?
Jo jag är grymt sugen på helsvart... skulle se grymt ut. :D
Fördelen med bukskydd är om du kör på nått då skyddar ju bukplasten infästningar för a-armarna osv..... Är att föredra om du kör i skogen. Tillsammans med a-armsskydd så flyter skotern bättre på snö.
Jag har ingen bukplast för oftast körs min skoter i snörik terräng på myr el på isen.
Anl till att jag inte köpt d är att jag inte har det behovet av extra flytet i snön, klarar mig utan... Men visst, d är snyggt och har en funktion.
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Jo jag är grymt sugen på helsvart... skulle se grymt ut. :D
Fördelen med bukskydd är om du kör på nått då skyddar ju bukplasten infästningar för a-armarna osv..... Är att föredra om du kör i skogen. Tillsammans med a-armsskydd så flyter skotern bättre på snö.
Jag har ingen bukplast för oftast körs min skoter i snörik terräng på myr el på isen.
Anl till att jag inte köpt d är att jag inte har det behovet av extra flytet i snön, klarar mig utan... Men visst, d är snyggt och har en funktion.
Fick mitt buksydd gratis med skotern.
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Jo jag är grymt sugen på helsvart... skulle se grymt ut. :D
Fördelen med bukskydd är om du kör på nått då skyddar ju bukplasten infästningar för a-armarna osv..... Är att föredra om du kör i skogen. Tillsammans med a-armsskydd så flyter skotern bättre på snö.
Jag har ingen bukplast för oftast körs min skoter i snörik terräng på myr el på isen.
Anl till att jag inte köpt d är att jag inte har det behovet av extra flytet i snön, klarar mig utan... Men visst, d är snyggt och har en funktion.
Aha, trodde det var mer eller mindre standard med någon typ av buksydd :hmmmm:
 

keez

Välkänd medlem
1 jan 2000
218
0
16
Gällivare
Ett par bilder på min nyinköpta...




Blev en del å riva vid styrhöjsbyte, som ändå resulterade att de fattades 5cm för bromslang och gasvajer skulle räcka :/
 
Last edited: