Bilder på användarnas Ski-doo's

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Flera cm snö och säsongens första sväng. Blev nog hela 100 m.


Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
 

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Rbanan: BYTTE för i h-vete.

Ang väska så är den kanon, har använt den i två år, rymmer allt och sitter rejält.
Dock kan den bli blöt, kläder bör ibland förvaras i en sopsäck eller plastpåsar.
 

Brygg

Välkänd medlem
9 sept 2009
2.672
12
38
Jämtland
Hehe ja och det värsta är att alla Ski-Doo levereras med "tutan" men är nog inte så många återförsäljare som skickar med dom =)

Om du brukar rulla med skotern ibland använd inte spad skafts hållaren på dendär Ski-Doo väskan får då river du sönder väskan....tyvärr har jag testat....
 
Last edited:

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Hehe ja och det värsta är att alla Ski-Doo levereras med "tutan" men är nog inte så många återförsäljare som skickar med dom =)

Om du brukar rulla med skotern ibland använd inte spad skafts hållaren på dendär Ski-Doo väskan får då river du sönder väskan....tyvärr har jag testat....
Har ingen spadskafthållare på väskan, bara ett mindre fack där jag har spaden in, och ja skotern får rulla några varv per säsong.

Och tutan är ju självklar bara plojj och inget som kommer sitta på. Hittade den i facket bakom dynan och var bara tvungen att montera :)
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Och tutan är ju självklar bara plojj och inget som kommer sitta på. Hittade den i facket bakom dynan och var bara tvungen att montera :)
Helt rätt! :)

Som jag förstått det kommer alla Ski-doo's med en sådan då det krävs att fordonet har en tuta vid registreringsbesiktning. Handlare brukar ha tunnor fulla med sådana tutor då de sällan skickas med vid slutleverans.

Jag ska be att få med min i år, haha!



Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Klart man måste ha tutan på...
Men tyvärr fungerar den inge bra vid djupsnökörning då det kommer in snö i trumpeten.
Den funkar inge bra då.
Undrar om man kan reklamera det?
Eller undrar om det funkar att sätta meshtyg över öppningen?