Ja,vad ska man säga...BR250TF vs RMK 800,tror du vinner över rmk.n endast på stenhårda spår,där han är tvungen att stänga av pga.överhettning,har varit med på den tiden det begav sig med BR,ET340TR/P,Karibo,panther lång,pol.longtrack.lynx 250,mm.gammel skit,vilken dag som helst i veckan knyter jag ett rep mellan bakstötfångarna,å drar runt vilken som helst av gammelskitet mellan träden i skogen efter min rmk 800(överdrivet sagt)det där är bara fabler&sägner att nå slätkamms matte försedda 25hk maskiner tar sig bättre fram i lös puder(har haft maskinerna ni snackar om när jag var ung)enda som klår rmk.std mellan träden(när det är riktigt tight är en smal jävla ockell.300s,men då rundar man bara trädet å viker framför&ger järnet så skit skotern bakom far ner i ett hål å fastnar)Sluta snacka skit för h-vetet.(bränsle ekonomi är oväsentligt,tar dig med tegnäs ekonomisk/framkomlighet alla 7 dagar i veckan)
Orka...nån tok kan ju fan tro vad ni säger.fan vad less man blir,håll er till sanningen istället.