om man har någon erfarenhet av forum på internet så förstår man att detta är ett bra forum, och dom som har nåt att gnälla på kom med konstruktiv kritik än att bara snakca skit för ni gör inte detta till nå bättre även fast ni jobbat tex på polaris/skidoo i flera år..
jag har fått svar på de jag...