Sökresultat

  1. xcOOb

    arctic f6 04:a eller ski-doo mxz rev 600 04:a

    f7 men om f6 om du ska välja mellan de där 2.. båda har väl sina för och nackdelar o sen har alla sin egen smak.. båda är bra skotrar!
  2. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    han e inte så förtjust i dom bara hehe men står inte bengans på höjjaren så syns inte att den kommer där ifrån :D om nån inte vill de..
  3. xcOOb

    Styla en F5a

    modda bakdelen är ju alltid till fördel för tidiga F-modeller.. Nytt styre går ju både nytta o ser bättre ut..
  4. xcOOb

    Hur är det i Vemdalen?

    snömängden kan du ju få fram på internet på div snö/väder siter men hur det är i spåren vet dom nog inte hehe
  5. xcOOb

    Hur hög är styrhöjjaren på f7?

    4-4,5" på -03 -04 iaf.. jag kör 6,44" från bengans på min nu.. då räcker alla kablar o sånt..
  6. xcOOb

    Handla från USA!

    nej du klara dig nog säkert!
  7. xcOOb

    SNABBT SVAR ang. Styre!

    jag har höjjare som är 7tum på min så du bör klara dig ;) ac delen är annars bra för ac frågor..
  8. xcOOb

    helt off-topic.... men

    nån annans nu iaf än den som äger den.. tråkigt.. lite komiskt ändå att den är på bild där!
  9. xcOOb

    Givare till vattentempmätare

    du har nog svaret själv med tanke på på att de va en original o du har ju art nr.. lr har inte din AC handlare den?
  10. xcOOb

    Förgasarinställningar F7?

    inställningar varierar från vart du åker också så är väl inte de lättaste att hitta enn som funkar för alla..
  11. xcOOb

    lyft blicken! alltid när du kör!

    hehe ja finns en del sköna snuttar o glo på :D
  12. xcOOb

    Slippa imma på glasögon

    immedel funkar bra. spotta på dom annars o torka av då blire mindre också =) men linser rekommenderas i alla situation, har haft brillor förr..
  13. xcOOb

    f6a på rullen?

    Sv: f6a köp en f7 då ;) sök så hittar du svar på den fråga, klart de går å få upp den på rullen..
  14. xcOOb

    Inkörning F7 Piggare efteråt?

    skidoo ställer om nåt iaf, den går fett innan osv.. säkert nåt sånt med ac med.. hör med din service gubbe..
  15. xcOOb

    Alternativ till trädgårdsslang vid slangning

    art: 34-161 22kr..
  16. xcOOb

    Elfel f7-04

    el fel.. ta isär alla kontakter o smörj med elektronikrengöring lr 5-56 de funka på min.. dom har haft div elfel pga att elstammen gått lite när allt annat fast de va iofs på tidigare..
  17. xcOOb

    krångel med en f7 -05

    pröva du inte starta den när du köpte den? verkar ju dumt.. tyvärr har jag inget tips.. men skirv lit eme rinfo va det är för sorts maskin, om dne e trimmad osv..
  18. xcOOb

    Beställning från USA

    170dollar för 2 stora paket fick vi betalat... 4par skor o div jackor o dyl..
  19. xcOOb

    Sluttjafsat i trådarna...

    om man har någon erfarenhet av forum på internet så förstår man att detta är ett bra forum, och dom som har nåt att gnälla på kom med konstruktiv kritik än att bara snakca skit för ni gör inte detta till nå bättre även fast ni jobbat tex på polaris/skidoo i flera år.. jag har fått svar på de jag...
  20. xcOOb

    Reima skoterkläder.

    scott äre väl som äger dom nu.. lr nåt åt de hållet..