B
Biosteel
Pejij - du får inte lämna så där dumma kommentarer...
Det är Biosteel som har patent på att göra det... :bootyshake:
huh vad menas ?så sant så sant =)
Pejij - du får inte lämna så där dumma kommentarer...
Det är Biosteel som har patent på att göra det... :bootyshake:
huh vad menas ?så sant så sant =)
tycker själva forumindelningarna och sånt är kanon, men nått jag skulle vilja ha är lite "Mörkare" forum, typ grått eller liknande så de inte blir så ljustDet kommer bli en övergripande förändring på hemsidan, så kom med förslag på förändringar....
Där måste jag få säga emot. Ljusa forum är så mycket trevligare att läsa på än vad mörkare forum är. Ändra INTE färgen!tycker själva forumindelningarna och sånt är kanon, men nått jag skulle vilja ha är lite "Mörkare" forum, typ grått eller liknande så de inte blir så ljusttyp som snowperformance.nu
![]()
hehe detta kommer bli en tuff resa....:laugh:
WORD!Där måste jag få säga emot. Ljusa forum är så mycket trevligare att läsa på än vad mörkare forum är. Ändra INTE färgen!
Finns det en sån funktion till vBullentin tycker jag definitivt att den ska användas!En till sak borde vara att lägga till "vem citerade mig senast" i snabblänkar
+ 1 på den! Det är en av anledningarna att jag bara är här, det är så lätttläst.Där måste jag få säga emot. Ljusa forum är så mycket trevligare att läsa på än vad mörkare forum är. Ändra INTE färgen!
Även jag måste be er att inte ändra färgen. Jag gillar forumet som det är. Snowmobilefärgat!! Skönt för ögat och lättöverskådligt!Ljusa forum är så mycket trevligare att läsa på än vad mörkare forum är. Ändra INTE färgen!
En underkategori för köp och en för sälj skulle vara bra. Bytes eller bortskänkes kan ju vara en underkategori med.Tackar för köp och sälj delen!
Men skulle det inte vara bra att göra underkategorier nu innan det blir för många annonser?
Tackar för köp och sälj delen!
Men skulle det inte vara bra att göra underkategorier nu innan det blir för många annonser?