Köp och sälj; Svar från ledningen

Redaktionen

Ny medlem
26 sept 2009
2
0
1
Hej, alla engagerade forumanvändare,

Ni kan vara helt övertygade om att era åsikter kommit ledningen till känna. Och vi tar dom på stort allvar. Man ska komma ihåg att det är en liten organisation som sköter det här och prioriteringarna ligger i första hand på produktionen av redaktionellt material för våra läsare, vilket tyvärr ibland gör att forumet får stå tillbaka.

Nu är dock frågan angående köp/sälj på forumet lyft på allvar och beslut kommer att tas inom 14 dagar.

Mvh
Patrik Edström, chefredaktör

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Pejij har talat från mitt hjärta med dessa ord:
Så här känner jag.

Jag kan ta att ledningen inte vill ha en köp- och säljdel, även om deras argument skulle vara svaga. Det är trots allt de som äger forumet och som därmed bestämmer. Men vad ni än vill så tycker jag att ni ska hålla en dialog med oss medlemmar där ni iaf berättar vad ni tycker och tänker! Att ni bara är tysta hjälper inte någon, och vare sig svaret är positivt eller negativt borde vi iallafall få veta!

Mvh Pontus
Får jag drista mig till att föreslå att ansvariga startar en tråd där medlemmarnas synpunkter angående KoS-delens uppbyggnad får utrymme och kan beaktas?

B

Biosteel

Pejij har talat från mitt hjärta med dessa ord:

Får jag drista mig till att föreslå att ansvariga startar en tråd där medlemmarnas synpunkter angående KoS-delens uppbyggnad får utrymme och kan beaktas?
nu snodde du mina ord exakt vad jag skulle föreslå :beer:

steffemelloydn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.347
1
16
Piteå
Pejij - du får inte lämna så där dumma kommentarer... ;)

Det är Biosteel som har patent på att göra det... :bootyshake: