Köp och sälj; Svar från ledningen

RonnyK

Välkänd medlem
14 dec 2008
456
1
16
Malå
Kanske lite OT, men skulle det inte gå att fixa ett "system" eller vad man nu ska kalla det så att man kan lämna kommentarer på läsarbilderna? Går ju att sätta ett betyg, men vore bra om det gick att lämna en kommentar också! Någon som tror på den idén?

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Det kommer bli en övergripande förändring på hemsidan, så kom med förslag på förändringar....

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Det kommer bli en övergripande förändring på hemsidan, så kom med förslag på förändringar....
tycker själva forumindelningarna och sånt är kanon, men nått jag skulle vilja ha är lite "Mörkare" forum, typ grått eller liknande så de inte blir så ljust:D typ som snowperformance.nu:eek:

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
tycker själva forumindelningarna och sånt är kanon, men nått jag skulle vilja ha är lite "Mörkare" forum, typ grått eller liknande så de inte blir så ljust:D typ som snowperformance.nu:eek:
Där måste jag få säga emot. Ljusa forum är så mycket trevligare att läsa på än vad mörkare forum är. Ändra INTE färgen!

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
hehe detta kommer bli en tuff resa....:laugh:

Garanterat! :D

Vad gäller färgen, så ska den givetvis vara ljus och skön.
Kategorier behöver inte heller ändras, då dessa är toppen :)

Sidan i sig är ju egentligen väldigt bra, blir allt bara lite extra "tweakat" så kommer det bli klockrent!:D

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Något jag däremot tycker borde ändra färg är moderatorernas namn. Det blir lättare att se när det är en moderator som skriver om namnet t.ex. är rödfärgat. Den lilla avatartexten missar man lätt. En liten detalj bara som kan göra forumet lite bättre :)

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
ja tycker oxå att forumet ska vara ljust.

En till sak borde vara att lägga till "vem citerade mig senast" i snabblänkar

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
"Synligare" moderatorer, annan färg på deras namn som Peji sa.
Bild & Film kategori.

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Vill bara tacka så hemskt mycket för att ni öppnade en Köp och sälj del på SM!

Angående färgval så klarar inte mina ögon av att läsa "mörka" forum, efter ett stund så ser jag horisontella linjer överallt :stupid:.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.305
1.120
113
Stora Blåsjön
Tackar för köp och sälj delen!
Men skulle det inte vara bra att göra underkategorier nu innan det blir för många annonser?

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
36
Fåker
Men skulle det inte vara bra att göra underkategorier nu innan det blir för många annonser?
En underkategori för köp och en för sälj skulle vara bra. Bytes eller bortskänkes kan ju vara en underkategori med.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Hehe kul att se det nu skriver, för 1 min sen skrev jag just detta till de som ansvara för det här...