Köp och sälj; Svar från ledningen

GST Spyder

Välkänd medlem
12 feb 2009
401
19
18
Rössjö / Örnsköldsvik
underkategorier skulle som sagt underlätta...
Kanske "skotrar" som en del och "delar/tillbehör" som en del....?Så är det på många bilforum med gott resultat, lätt att det blir så många annonser annars att det är svårt att hitta det man är intresserad av....bara en tanke :)

RS_Vector

Välkänd medlem
11 feb 2008
370
0
16
34
Ljusdal
underkategorier skulle som sagt underlätta...
Kanske "skotrar" som en del och "delar/tillbehör" som en del....?Så är det på många bilforum med gott resultat, lätt att det blir så många annonser annars att det är svårt att hitta det man är intresserad av....bara en tanke :)
Precis vad ja tänkte på, dela in med underkategorier som skotrar säljes, skotrar köpes, delar säljes, delar köpes.

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Hehe kul att se det nu skriver, för 1 min sen skrev jag just detta till de som ansvara för det här...
Tycker också det känns som att det bör övervägas, med tanke på hur många annonser som lagts in redan nu tänk hur många sidor med bara nya/halvnya annonser det kan bli. Klart att det mesta kommer nu när det är nytt men det är ungefär som vid när man skriver texter, styckesindelning är skönare att läsa och mer överskådligt en klumptexter ;)
Men det är riktigt bra att det iaf blev en KoS :)

Ska det delas in så överlägg lite först hur det ska göras, ser gärna att man har en separat underkategori för hela skotrar och inte blandar lösa delar med hela maskiner, vet inte om ni tänkt ha kvar annonstorget för hela maskiner men jag ser gärna en kategori för detta...
Och sen iaf reservdelar säljes resp köpes. Snowest har ju för respektive del på maskinen, t.ex variator relaterat, upphängning osv men jag tvekar nog på att ska behövas :hmmmm:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag är inte tekniker, men jag tror att det kan bli svårt att lösa detta...

Återkommer i frågan.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
En annan sak som jag noterat är att vissa människor reggar sig med falska personuppgifter.

Detta kan komma att bli ett problem i framtiden, då vi inte kan spåra dem som sålt grejjer.
Om detta blir fallet, så måste flytta detta forum till en låst del, som endast betalande medlemmar har tillgång till, då vi har personuppgifter på dessa.

Vi får hoppas att detta inte skall bli nödvändigt.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.305
1.120
113
Stora Blåsjön
En annan sak som jag noterat är att vissa människor reggar sig med falska personuppgifter.

Detta kan komma att bli ett problem i framtiden, då vi inte kan spåra dem som sålt grejjer.
Om detta blir fallet, så måste flytta detta forum till en låst del, som endast betalande medlemmar har tillgång till, då vi har personuppgifter på dessa.

Vi får hoppas att detta inte skall bli nödvändigt.
tog faktiskt och kollade vad jag hade skrivit in och det var väll inte riktigt rätt det som stod där... nu är det dock korrekta personuppgifter jag skrivit in. Det skulle väll om det blir problem ha så endast betalande medlemmar får lägga in annonser och svara på köpes annonser. Sen är det väll bra om det syns direkt under sitt användarnamn på forat om man är betalande eller ej. Tror fler skulle köpa en pren om så var fallet. inkl jag, köper bara lösnummer just nu... :)