, jag har en -12 där centerdämparen tog slut tämligen omgående, då vart det ett mitt i säsongen garantirep. men på våren va dom klappslut igen.( jag är ingen ledkille men använder grejerna.) så till denna säsongen har jag repat och chimsat mina boggiedämpare efter polaris egna recept. tyvär så kan jag inte ge ett bra utlåtande då det mest har hunnit bli skogskörning innan jag tryckte in handen i en flistugg förra fredan, (inget jag rekomenderar) fick dommen: slutkört för i år. hann dock försöka haka på en -12xrs800 på guppig led en sväng med syfte att spöa dämparna, då micke på mnr ville veta om det funkade. slog fortfarande igenom då och då. men jag tror att busig friåkning inte ska va nå problem med nya chimsen, däremot så blir det aldrig en ledracer med w/e dämparna. hade jag fått dra klockan bakåt så hade jag köpt ex, öhlinare för 10k och haft problemet ur världen. i övrigt så har jag monterat bukskydd,handskydd, extremebumper, liten styrhöjjare. burkrem, ventkitt, drag, bmp pipa, pcv, 19/43 drev, variatorkitt ifrån snökompaniet. -13pro rmk dyna, dekalkitt, lågruta, tagit bort krängaren. Det jag saknar är meshtyg för storhålen i huven och fotholken, skinz fotsteg och peak eller Challenger extreme matta, ultimata busmaskinen.
om du frågar mig.