Ja. Fast då får vi hoppas att det kommer stå detta om nån vecka i tidningen: "Internet säljare som försökte blåsa folk blev blåst."
Ja. Fast då får vi hoppas att det kommer stå detta om nån vecka i tidningen: "Internet säljare som försökte blåsa folk blev blåst."
fan jag skulle oxå behöva semester vi kan säga att jag va din kumpanFan va tråkig han är.. Jag ville ju få en gratis resa till england o ställas inför domstol :bawling:
Svagt att tradera motor inte lyckats ta bort hans annons där, har anmält båda
Även jag får inga fler svar efter jag skickade passbilden åt honom och frågade om han kände igen den
Håller på att köpa en atv av han nu(med annan mailadress)
Hehe, ja de va klockrent! :beer:citat från första sidan:Och ser ni nåt som verkar för bra för att vara sant så är det nog tyvärr så. De flesta bedragare är tyvärr både uppfinningsrika samt vet hur de ska föra samtalen för att locka, även om denna bedragare inte riktigt fyller den normen fullt ut.![]()
det va de jag väntade på =) men vill ju till england på semester :bawling:Melender du är välkommen.
Tycker det är lågt av honom och hota mig så hårt. Och nu inte ens svara på mina mail :hmmmm:
Jag som ville visa honom hur fint Snowmobile har lagt honom på sin första sida, inte alla som får vara där! :ciao: