Ytterligare ett försök till -BLÅSNING

B

Biosteel

Ja. Fast då får vi hoppas att det kommer stå detta om nån vecka i tidningen: "Internet säljare som försökte blåsa folk blev blåst."

haha ja de skulle ju se bra roligt ut. men jag ha inte fått nå svar än om det ens är någon som har anmält denna idiot ? för denna tråd va ju bland de roligaste man ha läst på länge =) sen när fasaden ryker så kanske nån borde mejla tråden till han HAHAHAHAHA:rolleyes:

Melender

Välkänd medlem
22 nov 2007
126
0
6
SKEÅ.
Yamma-Nisse & Biosteel! Ni kommer att behöva "bring some muscles", så jag tar rygg på er och ser till att herr Tinklin sitter tyst och beskedligt och inte fablar för mycket i rättsalen. Annars har jag sett jädra mycket tv, så slutpläderingar är nog också min grej.
Välj ni, men jag ska med! =)

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
45
Umeå/Boden
Svagt att tradera motor inte lyckats ta bort hans annons där, har anmält båda

Även jag får inga fler svar efter jag skickade passbilden åt honom och frågade om han kände igen den

Håller på att köpa en atv av han nu ;) (med annan mailadress)

B

Biosteel

Svagt att tradera motor inte lyckats ta bort hans annons där, har anmält båda

Även jag får inga fler svar efter jag skickade passbilden åt honom och frågade om han kände igen den

Håller på att köpa en atv av han nu ;) (med annan mailadress)

vad bra att nån har anmält han =):ciao:

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Melender du är välkommen.

Tycker det är lågt av honom och hota mig så hårt. Och nu inte ens svara på mina mail :hmmmm:

Jag som ville visa honom hur fint Snowmobile har lagt honom på sin första sida, inte alla som får vara där! :ciao:

quakesk

Aktiv medlem
17 okt 2007
82
0
6
Mycket bra med nyheten på förstasidan.
Nu kanske fler tänker båda en och två gånger innan dom gör en "bra" affär.
Undra i många fler länder han håller på såhär.

Nån som hittat fler annonser av honom på andra sidor?

Offset

Välkänd medlem
6 feb 2007
388
0
16
Bolleberget(Bollnäs alp):)
citat från första sidan:Och ser ni nåt som verkar för bra för att vara sant så är det nog tyvärr så. De flesta bedragare är tyvärr både uppfinningsrika samt vet hur de ska föra samtalen för att locka, även om denna bedragare inte riktigt fyller den normen fullt ut. :):)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
citat från första sidan:Och ser ni nåt som verkar för bra för att vara sant så är det nog tyvärr så. De flesta bedragare är tyvärr både uppfinningsrika samt vet hur de ska föra samtalen för att locka, även om denna bedragare inte riktigt fyller den normen fullt ut. :):)
Hehe, ja de va klockrent! :beer:

NeoSys

Medlem
19 aug 2008
28
0
1
Stockholm
Om man tittar på Tradera motor så finns det liknande annonser, har kollat på motorcyklar och det finns en motorcykel av varje märke som är bluff och det är samma säljare som säljer allihopa, vet inte om det är vår vän dock.
Och inte kan jag skriva heller ;o)

B

Biosteel

Melender du är välkommen.

Tycker det är lågt av honom och hota mig så hårt. Och nu inte ens svara på mina mail :hmmmm:

Jag som ville visa honom hur fint Snowmobile har lagt honom på sin första sida, inte alla som får vara där! :ciao:
det va de jag väntade på =) men vill ju till england på semester :bawling:

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Även jag försökte göra affär med drägget (Honda Foreman -07 för knappt 30k), tyvärr ville han inte skicka med DHL och tyvärr undvek han att svara på mina upprepade frågor rörande reg.nr på atv:n. När jag sedan frågade honom om han var stolt över att vara en feg skurk så bröt han kontakten.

Förövrigt tycker jag att det är dåligt av traderamotor att inte ta bort annonsen/annonserna trots att man påtalar bluffen. Sedan så tycker jag att det här otyget borde få mer uppmärksamhet i media...

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Tycker att det är jättekul att nåra orkar driva med skojaren och "wasting his time" hoppas att det är fler som gör samma sak. Man kanske skulle maila om ett byte mot en volvo xc90 som finns i italien. sorry only on italian please. Fan vad drygt om nåra hundra eller kanske tusen skulle maila å bara driva med han. Undra om han skulle ge upp efter ett tag?
Stå på er grabbar..