Visa Nya Inlägg funkar inte.

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Är det bara för mig som Nya inlägg inte funkar?
Det kommer aldrig upp några olästa inlägg, den säger att det inte finns några. Vare sig sommar eller vinter å än fast jag inte varit inne på länge.
Testat både olika webläsare och datorer.
Funkar inte i tapatalk heller...
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Funkar inte för mig, det är bara Snowmobiles forum det uppför sig på det viset med Tapatalk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Boven i så motto att den funkar utmärkt på alla andra forum... Så förmodligen serverinställningarna för Tapatalk ja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Ja nu har funktionen hoppat igång på PCn för mig.
Det har ju dock aldrig funkat på Tapatalk... Icke bra för ett levande forum.
Kan dock inte säga om det funkar nu eller inte då jag inte har telefonen på service.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Nu försvann den igen på PC... Tapatalk funkar som vanligt inte. Man verkar inte särskillt intresserade av att fixa till det på tapatalk heller?
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Fungerar utmärkt för mig.
Men då vägrar jag installera tapatalk, har haft det tidigare, men jag är antagligen alldeles för gammal och konservativ, för jag gillar den inte alls.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Ja nä för mig dyker inte nya inlägg upp... Vissa ströinlägg kan dyka upp. Men t.ex. skrev det i Polaris 2016 tråden vid 00.01. Och det dök inte upp på nya inläggs sidan.

Jag tycker tapatalk funkar bra jag. Framförallt då forumet oanvänbart på telefonen som det är. Eller har varit iaf, kanske det är fixat nu?
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Ingen som arbetar med forumet som känner att dom kan hjälpa en gå igång nya inlägg igen? Å kanske faktiskt fixa Tapatalk också. Garanterar er att det skulle öka trafiken. Men det är klart reklamen blir väl lidande..
 

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Tapatalk gör så att alla inlägg blir lästa så att det varken syns i tapa eller PC, gäller Snowmobile-forumet.
Stäng av Tapatalk-synken mot Snowmobile och det kommer börja funka på PCn.
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Ingen som arbetar med forumet som känner att dom kan hjälpa en gå igång nya inlägg igen? Å kanske faktiskt fixa Tapatalk också. Garanterar er att det skulle öka trafiken. Men det är klart reklamen blir väl lidande..

Jag ska föra det vidare till någon som förhoppningsvis kan fixa det
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Jag ska föra det vidare till någon som förhoppningsvis kan fixa det
Kanon tack så mycket!
Fast Mikael_N var något på spåret, det är tapatalk som ställer till det.
Tycker det är bra att man har tapatalk stöd, men då måste det funka. Alternativet är ju att ni gör en bra sida för mobiler och plattor "själva"? En app kanske...
 

Admin1

Snowmobile forumadmin
Administrator
Team Snowmobile
20 maj 2011
13
0
0
Det verkar som Tapatalk jobbar med att vBulletin av senaste version (vilket inte vi har) ska fungera och har gjort så i ett år...
vBulletin har dock en egen App, vilken dock kostar pengar...
Vi fortsätter att titta på en lösning!
 

Admin1

Snowmobile forumadmin
Administrator
Team Snowmobile
20 maj 2011
13
0
0
Installerade om Tapatalk på mobilen och kan inte direkt se några problem. Är det Flödet samt Olästa som inte fungerar?