Varför kör ingen (förutom jag) med triboron?? Är det bara jag som e smart?(ironi)
Jodå.....det är det. Fler än du tror)
Även "camata".......inte sant?
Varför kör ingen (förutom jag) med triboron?? Är det bara jag som e smart?(ironi)
Jodå.....det är det. Fler än du tror)
Även "camata".......inte sant?
Jo, men än så länge har drifttiden på min maskin varit rätt låg, så jag har inget fällande eller friande att säga om den. =)
Har faktiskt en halvleksvila nu, och med lägre inblandning än rekommenderat av tillverkare/distributör så ser allting fortfarande som nytt ut, efter en sväng med trasan och Bräkleen.
Jag vill ogärna gnälla om sökning för en sån pass erfaren användare som dig, men jag fixar det åt digNågon som vet ifall tiboron funkar med E85? :hmmmm:
Tackar, hade inga planer på o söka då detta var en lämplig tråd att ställa frågan..Jag vill ogärna gnälla om sökning för en sån pass erfaren användare som dig, men jag fixar det åt dig:
http://www.snowmobile.se/forum/showpost.php?p=158092&postcount=63
Och som jag skrev i den tråden så vill jag tro att fungerar det med separatsmörjning, dock INTE med premix.
kolla in etanol.nu, det finns en klistrad tråd i motorcyklar och mopeder avdelningen på forumet där på oljor som funkar(och en för oljor som inte funkar) att köra premix medTackar, hade inga planer på o söka då detta var en lämplig tråd att ställa frågan..
Men helvete... Yamma har ju sitt ***** 1/2 Premix system o vill blanda soppan med oljan i soppapumpen = lär inte funka.
+ att kan bli jobbigt (läs: omöjligt) o tuna in oljepumpen till 1%.
Vilka oljor funkar med Alkohol (tex. E85)?
Tackarkolla in etanol.nu, det finns en klistrad tråd i motorcyklar och mopeder avdelningen på forumet där på oljor som funkar(och en för oljor som inte funkar) att köra premix med