Vilka har beställt Freeride 2013?

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Ja det är det nog.
Säg att du är intresserad, vill komma och titta på maskinen på plats innan du betalar ett öre så får vi höra vad dom säger...
Om det är bluff blir det då en massa bortföklaringar och dom vill att du ska betala nåt i förskott...
 

andymannen_no1

Välkänd medlem
9 mar 2009
510
3
16
Östersund
var ju iofs en jävligt seriös hemsida med mobilnr, adress, mycket info mm mm. men men det kanske är så dom "seriösa" fifflarna gör också?
 

yngwie

Välkänd medlem
28 aug 2012
116
0
6
Det verkar vara en seriös firma. Men det jag tror är grejen är väl att det är andra setups på skotrar från staterna. Jag vet inte, jag kan ha fel? Antar att dom plockas från USA, där skotrarna kostar hälften, typ.
 

800PSR

Välkänd medlem
28 feb 2009
1.476
2
16
Vikmanshyttan
Re: Sv: Vilka har beställt Freeride 2013?

Ser inge konstigt med den sidan. Dom tar inte hem något fordon innan du har beställt det. Alltså inga lager, troligen väldigt låga lokalkostnader, service och garantiärenden får du själv tampas med hos din lokala åf. Som troligen inte är så nöjd över att du beställt den på nätet. Priset? När jag köper en ny utan inbyte så inte betalar jag nå mer då......
 

andymannen_no1

Välkänd medlem
9 mar 2009
510
3
16
Östersund
Sv: Re: Sv: Vilka har beställt Freeride 2013?

ja, speciellt när det står att om man tar den hemkörd med schenker så betalar man vid leverans, svårt för dom att blåsa en då känns det som. å du tjänar ju runt 40000:- på att importera en skoter själv från staterna (inkl frakt och tull) en ny polaris pro rmk 800 155" gick på runt 12100 dollar i USA, vilket blir 85000:- (!). men som sagt, garantiåtgärder osv...? känns inte som att min lokala åf är så intresserad av att hjälpa till vid ett motorras efter 40 mil eller nå... så vad fan gör man i så fall? skickar tillbaks skiten? :)
 
Last edited: