Varning Lockeners bil och mc

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Anders är väldigt omtänksam och mån om sina kunder och jag tror aldrig att han skulle lura någon.
Ärligheten varar längst.
Jag handlar där ofta och har då aldrig haft några problem.
 

Mach1custom

Välkänd medlem
2 mar 2011
246
0
16
Sundsvall
Tänk vad skönt om man slapp såna här trådar. Tycker trådskaparen ska ta en ordentlig funderare på vad hans problem är som hänger ut ett företag som gjort allting rätt!

Nä, en ursäkt här på forumet och ett mejl till Lockners är det minsta jag begär!
 

antonbc

Välkänd medlem
17 sept 2012
924
67
28
6
så otroligt pinsamt av trådskaparen att säga allt är lugnt till Lockners och sedan starta denna tråd, dagisnivå!
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Jag har också bra erfanheter av Lockners!
Bestællde en matta i panik som skickades efter ordinarie upphæmtningstid och kom fram fort. :)
 

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Har också handlat av dem, inget att klaga på.
Visst har någon grej strulat (kan hända alla) men då har vi kommit fram till en bra deal.

Skulle inte tveka en sekund att handla hos Lockners igen, finns andra som jag INTE kommer handla av, nånsin mer...
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Vill gärna höra om trådskaparen har något att tillägga då det alltid finns 2 sidor av en historia

Dock talar hans tystnad sitt tydliga språk, så finns inget att tillägga från trådskaparen så åker tråden i papperskorgen
 

Gbr

Välkänd medlem
11 aug 2004
1.137
4
38
Örnsköldsvik
jag fick fel saker när jag beställde för drygt ett år sedan. kan dock tänkta mig att beställa igen då det är mänskligt att fela, dock så felar aldrig jag :eyebrows:
 

Richard

Välkänd medlem
14 nov 2010
118
0
6
Trådskaparen verkar inte ha varit online sedan han skrev första inlägget...