Ibland hade jag allt velat ha en gilla knapp=)Hmm det är många tips i den här tråden.
Här har du ett tips från mig: Gör precis som du vill, lyssnar du på den här tråden blir du snurrig. Om det blir fel nånstans så har du åtminstone lärt dig något. Och eftersom att du lånar av din morfar så sitter du inte i sjön om det går åt helvete. Du har ju haft ett jobb tidigare som jag förstått så du verkar ju kunna ta lite ansvar för din ekonomi.
Kör hårt. Du är ung och vad du än gör så kommer du att ångra större saker än ett skoterköp om några år.
Hmm det är många tips i den här tråden.
Här har du ett tips från mig: Gör precis som du vill, lyssnar du på den här tråden blir du snurrig. Om det blir fel nånstans så har du åtminstone lärt dig något. Och eftersom att du lånar av din morfar så sitter du inte i sjön om det går åt helvete. Du har ju haft ett jobb tidigare som jag förstått så du verkar ju kunna ta lite ansvar för din ekonomi.
Kör hårt. Du är ung och vad du än gör så kommer du att ångra större saker än ett skoterköp om några år.
Jag har lån på vissa av "mina" grejer -bla RMK:n-, men jag måste säga att jag aldrig känt att jag förtjänar dom mindre för den sakens skull?Det förutsätter ju att man har råd att betala lånet då, men ändå...jag tror, utan att veta att det är vanligare att folk köper en ny skoter på finans än kontant. Då jag köpte Nytron hävdade handlaren det iaf. (Den köpte jag kontant. Kan inte påstå att det kändes bättre än när jag köpte Polarisen?)Skaffa ett jobb och tjäna pengar innan du köper något. Känns alltid bättre att åka på något som du förtjänat!
Kör hellre en belånad Pro Rmk än en cashad Vector...Skaffa ett jobb och tjäna pengar innan du köper något. Känns alltid bättre att åka på något som du förtjänat!
han har ju bara bytt namnLite intressant att ni spinner vidare på den här tråden trots att TS ändå har lämnat forumet..