Här är min maskin med Henke-burk, låter lite högre än original upp till 6000varv, sen sjunger den ut men är mycket tystare än andra burkar jag hört !Är det ingen som har ett film/ljudklipp på en "henka-burk" den tystare varianten gärna ett klipp då maskinen körs![]()
Fy fan vad den låter illa...Här är min maskin med Henke-burk, låter lite högre än original upp till 6000varv, sen sjunger den ut men är mycket tystare än andra burkar jag hört !
Håller med. Bara retar folk!Fy fan vad den låter illa...
Hur kan man vilja ha maskin att låta så?
Är för mig en gåta...
Ja det där är ju också ett sätt att säga att du tjuvjagar.Min dröm vore att få en skoter så tyst att inte djuren skräms .
Det skulle öka naturupplevelsen ännu mer .
Den där skrikburken skulle jag bli tokig av att lyssna på :Cry::Cry::Cry:
alla är väll olika sen så finns det många som även gillar ljudet o kan lova att det inte bara är 15 åringar som gillar det vi är då ett par st mellan 30-40 som har detFy fan vad den låter illa...
Hur kan man vilja ha maskin att låta så?
Är för mig en gåta...
Som man känner sig själv känner man andra , enligt ordspråket .Ja det där är ju också ett sätt att säga att du tjuvjagar.
det finns på blocket hittade inte annonsen för e-tec men här är samma kille fast annonsen är för pro-ride men prata med han kan han få fram en burk åt digVart kan man köpa en "henke-burk", och vad brukar det kosta?
//Teo
Tackar och bockar! :beer:det finns på blocket hittade inte annonsen för e-tec men här är samma kille fast annonsen är för pro-ride men prata med han kan han få fram en burk åt dig2700kr kostar det till e-tec iaf
http://www.blocket.se/dalarna/Front_Bumper_och_slutburk_till_PRO_RIDE_48916010.htm?ca=2&w=3&last=1