Sledsimulator

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Finns der skotrar i gta? Bf eller cod?

Har ni bara 1 nerladdning så har ni ändå ett spel som konkurrerar ut Allt annat på marknaden med 1 mot 0.

Simple logic

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Du/Ni ska vara riktigt nöjda! Sen är det många som inte sitter på forum och läser som är intresserade också, men när dom får reda på det via sina kompisar osv så lär den siffran ökat mycket tror jag :)

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Finns der skotrar i gta? Bf eller cod?

Har ni bara 1 nerladdning så har ni ändå ett spel som konkurrerar ut Allt annat på marknaden med 1 mot 0.

Simple logic
Inte för att vara den som är den , om jag inte minns helt fel så finns det i antingen cod eller bf ;D

3r5k3n

Välkänd medlem
6 nov 2010
177
8
18
Örnsköldsvik
Du/Ni ska vara riktigt nöjda! Sen är det många som inte sitter på forum och läser som är intresserade också, men när dom får reda på det via sina kompisar osv så lär den siffran ökat mycket tror jag :)
Jo man ska vara nöjd då man 3 dubblade antalet medlemmar inom 12 timmar och det fortsätter öka i samma takt

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Du har säkert rätt då jag i ärlighetens namn aldrig spelar tvspel. Men är inte syftet med spelet att köra skoter, så är det inte intressant :)

Mkt bra jobbar iAllafall

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Har länkat till spelet på HCS, snowest, snowmobilefanatics och snowmobileforum och där har det varit positiv respons till erat arbete! :D
Det här spelet lär bli nästa minecraft! ;)

fippen

Välkänd medlem
29 aug 2011
310
0
16
finland
har laddat ner spelet och öppnat det med winrar drar sedan alla filer till en skild mapp på skrivbordet..vad ska jag göra sen?